دولت در جنگ اقتصادی امروز اطلاع رسانی صحیح و به موقع را انجام دهد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، سید جواد ساداتی نژاد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی که حجم اطلاع رسانی ناصحیح دشمن موجب برهم زدن جو عمومی مردم گردیده است دولت و سران کشوری باید به صورت مداوم اطلاع رسانی صحیح انجام دهد.

دولت در جنگ اقتصادی امروز اطلاع رسانی صحیح و به موقع را انجام دهد

وی ادامه داد: حرکت جامعه در بستر اطلاعاتی اشتباه راه انداخته گردیده توسط دشمن و همسویی برخی از جریان ها با آن، موجب به بیراه رفتن جامعه می گردد.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در ادامه به وضعیت نامناسب واحدهای صنعتی فرش ماشینی در کاشان و آران و بیدگل اشاره نمود و گفت: هم اکنون زندگی 55 هزار نفر به صورت مستقیم به این واحد های صنعتی بستگی دارد.

وی تک بعدی بودن صنعت شهرستان در بخش فرش ماشینی را هم فرصتی برای پیشرفت و توسعه شهرستان دانست و هم موجب ضعف دانست و اضافه نمود: تک بعدی بودن موجب گردیده کوچکترین نوسان در قیمت مواد اولیه، معیشت هزاران نفر ار تحت تاثیر قرا دهد.

ساداتی نژاد از پیگیری مردم و صاحبان صنایع شهرستان در جلسات متعدد با وزیر و معاون وزیر اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد مشکلات مالیاتی و تخصیص ارز دولتی برای وارد کردن مواد اولیه حل گردد.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 80 درصدی دو شهرستان در تامین اجتماعی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه کاره تامین اجتماعی به عنوان درخواست 15 ساله مردم توسط دولت باید انجام گیرد.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: پس از الحاق بیمارستان شهید بهشتی کاشان به دانشگاه علوم پزشکی در 16 سال قبل، دولت قول مساعد داد تا یک بیمارستان مجهز تامین اجتماعی در دو منطقه کاشان و آران و بیدگل احداث گردد ولی تاکنون این قول توسط دولت های مختلف اجرا نگردیده است.

وی از تکمیل بخش اول بیمارستان 144 تخت خوابی امام حسن(ع) و تکمیل صدرصدی بیمارستان ثامن الحجج (ع) تا بهمن سال جاری اطلاع داد و گفت: تکمیل این دو بیمارستان که با مشارکت خیران در دست اقدام است بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان را حل می نماید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 93

به "دولت در جنگ اقتصادی امروز اطلاع رسانی صحیح و به موقع را انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در جنگ اقتصادی امروز اطلاع رسانی صحیح و به موقع را انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید