راهنمای خرید بلیط ارزان کیش از علی بابا

به گزارش تور تایلند ارزان، رپرتاژ آگهی - کیش یک جزیره تفریحی در جنوب ایران است که سالانه افراد زیادی به آن سفر می نمایند. در این جزیره جاذبه های گردشگری گوناگونی مانند درخت سبز، اسکله تفریحی شهر باستانی حریره و… وجود دارد. اگر قصد خرید بلیط ارزان کیش و سفر به این جزیره زیبا را دارید، تا خاتمه با ما همراه باشید. در این مطلب قصد معرفی چند مورد از جاذبه های تاریخی و روشی برای خرید بلیط چارتر کیش را داریم.

راهنمای خرید بلیط ارزان کیش از علی بابا

درخت سبز

درخت سبز یک درخت از خانواده درختان انجیر معابد است که در گذشته وارد ایران شده اند. این درختان بیشتر در کشورهای هند و چین یافت می شوند. بعضی اعتقاد دارند که درخت سبز کیش کهن ترین درخت لور دنیا بوده و قدمت آن را بین 500 تا 600 سال تخمین زده اند. نحوه رشد درختان معبد این گونه است که شاخه های آن ها خم شده و به قسمتی از تنه تبدیل می شوند؛ به همین دلیل هنگام بازدید از درخت سبز کیش متوجه پیچ درپیچ بودن تنه آن می شوید. بومیان کیش معتقد هستند که این درخت مقدس است و برای همین، قفل و نخ هایی به منظور برطرف مشکل به آن می بندند. طبق شواهد و نظر محققان این درختان در دوره سلطنت تیموری یا ایلخانی به جزیره کیش و قشم رسیده اند. در تعداد زیادی از بناهای تاریخی این دو جزیره مستنداتی مبنی بر وجود درختان لور وجود دارد؛ اما درحال حاضر فقط یکی از آن ها به جای مانده است. محوطه اطراف درخت سبز کیش با گیاهان و درختان متنوع پوشیده شده؛ همچنین محلی برای استراحت و گذران اوقات فراغت مسافران اطراف این درخت وجود دارد که افراد می توانند در آن استراحت نمایند.

در این محوطه نیمکت، باربیکیو، رستوران، کافی شاپ و وسایل بازی تعبیه شده است. افرادی که از درخت سبز کیش بازدید نموده اند، آن را بسیار عظیم یاد می نمایند و از دیدنش حیرت زده شده اند. این پارک یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری کیش است که افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. برای بازدید از این پارک باید به خیابان درخت سبز کیش بروید. مجموعه درخت سبز یکی از مهم ترین مکان هایی است که پس از خرید بلیط ارزان کیش و سفر به این جزیره زیبا باید از آن دیدن کرد.

پارک ساحلی میرمهنا

همان طورکه گفته شد، کیش جاذبه های گردشگری متنوعی دارد؛ یکی از آن ها ساحل میرمهنا است. این منطقه در شمال و شمال غربی جزیره قرار گرفته و افراد زیادی از آن بازدید می نمایند. این پارک از دو فاز تشکیل شده و محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت شما را فراهم می آورد. در میرمهنا امکان انجام ورزش های آبی مانند باناناسواری وجود دارد که از مهم ترین ویژگی های آن است. اگر همراه خانواده به این پارک می روید، می توانید فرزند خود را با استفاده از وسایل موجود در پارک سرگرم کنید. در پارک میرمهنا فضاها و امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی، کافی شاپ، رستوران، آلاچیق، باربیکیو، نیمکت و… قرار گرفته که این پارک را به محیطی مناسب برای پیک نیک تبدیل نموده است. این ساحل یکی از بهترین محل ها برای استراحت و گذران اوقات فراغت همراه خانواده محسوب می گردد.

وسعت زیاد پارک میرمهنا را می توان مهم ترین ویژگی آن دانست. درصورتی که محل اقامت شما با این مکان فاصله زیادی دارد، باید با استفاده از تاکسی یا وسیله نقلیه شخصی به محدوده میدان جاسک کیش بروید و از این منطقه شگفت انگیز دیدن کنید. بهترین زمانی که می توانید از پارک ساحلی میرمهنا بازدید داشته باشید، اوایل زمستان تا اوایل بهار است؛ در این مدت کیش بهترین آب وهوا را دارد.

بهترین زمان برای سفر به کیش

کیش جزیره ای از ایران است که در خلیج فارس قرار گرفته است. این دریا نزدیکی خط استوا واقع شده است و به همین دلیل شهرهای نزدیک به آن آب وهوایی گرم دارند، کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. قبل از سفر به این جزیره باید بدانید که به دلیل محاصر شدن با آب دریا و گرمای زیادی رطوبت هوای کیش در بیشتر روزهای سال بسیار زیاد است. با توجه شرحات گفته شده باید نتیجه گرفت که بهترین زمان برای سفر به کیش فصل زمستان است؛ زیرا در این فصل دمای هوا به کم ترین حد ممکن می رسد و درنتیجه رطوبت نیز کاهش می یابد.

بهترین روش برای خرید بلیط ارزان کیش

افراد زیادی هستند که درطول سال کیش را برای سفرهای خود انتخاب نموده و به روش های مختلفی به این جزیره سفر می نمایند. یکی از بهترین روش ها برای سفر، استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند قطار، هواپیما و اتوبوس است. اگر قصد سفر با این وسایل را دارید، می توانید به سایت علی بابا مراجع نموده و بلیط چارتر کیش رزرو کنید. این شرکت سال 1393 با هدف ارائه خدمات غیرحضوری سفر به مسافران راه اندازی شد و درحال حاضر به عظیم ترین شرکت فروش غیرحضوری بلیط در ایران تبدیل شده است. با مراجعه به این سایت می توانید نسبت به رزرو تور، هتل و بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس اقدام کنید.

در این مطلب دو مورد از مهم ترین جاذبه های گردشگری، بهترین زمان برای سفر و روشی برای رزرو بلیط چارتر کیش را شرح دادیم. اگر تجربه بازدید از این جزیره زیبا، پارک ساحلی میرمهنا و درخت سبز را داشتید، نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا کسانی که قصد بازدید از کیش را دارند با اطلاعات کامل تری به آن سفر نمایند.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1412

به "راهنمای خرید بلیط ارزان کیش از علی بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بلیط ارزان کیش از علی بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید