راهنمای دریافت تروفی های Death Stranding

به گزارش تور تایلند ارزان، برای به اتمام رساندن بخش داستانی دث استرندینگ، حدود 40 تا 60 ساعتی زمان احتیاج دارید. با این حال برای دریافت تروفی پلاتینوم و 100 درصد کردن، باید بالای 100 ساعت پای بازی بنیشینید. بنابراین از آنجایی که دث استرندینگ چه در داستان و چه در فرایند بازی آهسته پیش می رود و فرایند کندی دارد، پیشنهاد می کنیم اگر وقت کافی ندارید یا اصلا از بازی خوش تان نیامده همین الان بیخیال دریافت تروفی هایش شوید چرا که برای دریافت تعدادی از آن ها باید زمان زیادی را صرف کنید. با این همه، تروفی های دث استرندینگ اساسا سخت نیستند و به راحتی می توانید آن ها را دریافت کنید. در طول این جهت فقط باید پای بازی زمان بگذارید. برای مثال یکی از زمان برترین تروفی های بازی Best Beloved است که باید تمامی تاسیسات (Facilities) خود را کامل کنید. این بدین معنا است که باید تعدادی زیادی بسته را جابه جا کنید و به مقصد برسانید. یکی از بهترین کارهایی که می توان برای صرفه جویی در وقت انجام داد، استفاده از زیپ لاین ها است؛ زیپ لاین ها تقریبا در اواخر بازی در دسترس قرار می گیرند و با استفاده از آن ها می توانید به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن بین نقاط مختلف جابه جا گردد. خوشخبتانه تروفی از دست دادنی نداریم و بیش تر آن ها را مواردی مثل تروفی های داستانی، ساخت و ساز یا همان کرفتینگ، 56 کالکتیبل (Memory Chips) و تحویل بسته ها تشکیل می دهند. علاوه بر این، برای دریافت تروفی Growth of a Legend باید روی درجه سختی سخت بازی را انجام دهید. خوشخبتانه خارج از درگیری ها درجه سختی مشکل چندانی برای تان ایجاد نمی کند و لازم نیست اصلا نگران آن باشید. بیش تر وقت تان برای همان کامل کردن Facilities صرف می گردد. بعد از اتمام بخش داستانی، به همه محتوای بازی همچنان دسترسی خواهید داشت و چیزی را از دست نمی دهید.

راهنمای دریافت تروفی های Death Stranding
  • درجه سختی دریافت تروفی ها: 10 / 3
  • زمان تقریبی به دست آوردن تمام تروفی ها: 70 تا 130 ساعت
  • تروفی های آفلاین: 57 عدد (1 تروفی طلایی، 2 تروفی نقره ای، 54 تروفی برونزی)
  • تروفی های آنلاین: 6 عدد (1 تروفی پلاتینوم، 5 تروفی برنزی) - برای دریافت این تروفی ها به اشتراک پلی استیشن پلاس احتیاجی ندارید: Greatest of the Great Deliverers ، A Helping Hand ، Giver of Gifts ، Great Deliverer ، A Shout in the Dark و Building Bridges
  • تروفی های از دست دادنی: ندارد
  • تروفی های اشکال دار (باگ و گلیچ شده): ندارد
  • حداقل تعداد دفعات بازی کردن: یک بار
  • آیا درجه سختی روی تروفی ها تاثیر می گذارد؟ بله؛ برای دریافت تروفی Growth of a Legend باید در قسمت Premium Deliveries بازی را با درجه سختی سخت یا همان هارد بازی کنید. به جز این، می توانید سایر بخش های بازی را - مثل بخش داستانی - روی درجه سختی آسان تجربه کنید.
  • آیا بعد از به سرانجام رساندن بخش داستانی می توانید در محیط بازی گشت و گذار کرد؟ بله؛ بعد از اتمام داستان، تمامی مناطق، کالکتیبل ها، دلیوری ها و سایر تروفی ها همچنان در دسترس خواهند بود.

قدم اول: انجام بخش داستانی

در اولین مرحله تنها باید بخش داستانی بازی را به سرانجام برسانید. پیشنهاد می کنیم بازی را با درجه سختی هارد شروع کنید چرا که برای دریافت تروفی Growth of a Legend باید روی این درجه سختی بازی را انجام دهید. برای دریافت این تروفی، باید در تمامی بخش های Premium Deliveries رنک S را به دست بیاورید. روی درجه سختی نرمال و پایین تر، امکان دریافت این رنک وجود ندارد. برای درگیری با دشمنان و باس فایت ها می توانید درجه سختی بازی را به آسان تغییر دهید. در صورت تغییر درجه سختی بازی هیچ چیزی را از دست نخواهید داد و هر زمان که احتیاج به انجام این کار داشتید می توانید آن را تغییر دهید.

درجه سختی های بازی تنها دشمنان و قدرت آن ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد که در طول بازی بسیار کم و محدود هستند. در طول مراحل رساندن بسته یا همان دلیوری که تقریبا 99 درصد از بازی را تشکیل می دهند، هیچ تفاوتی بین درجه سختی آسان و سخت وجود ندارد. علاوه بر این، درجه سختی هارد هم به خودی خود چندان سخت و چالش برانگیز نیست. بنابراین هر وقت که با مسئله ای روبرو شدید می توانید درجه سختی را تغییر دهید.

بخش داستانی را به شیوه دلخواه خود پیش ببرید و نگران هیچ چیزی نباشید. پیشنهاد می کنیم که در بین راه حتما ماموریت های Orders for Sam - کوئست های اصلی - را هم انجام دهید و خود را تنها به ماموریت های اجباری بخش داستانی - مراحلی که اسم آن ها با نور نارنجی تعیین شده - محدود نکنید. از آنجایی که این مراحل شما را به UCA Facilitiesهای جدید می رسانند، انجام دادن آن ها خیلی مهم است. در بین راه هم می توانید تعدادی از مراحل Side Deliveries را انجام دهید تا سطح Facilities افزایش یابد. با این حال، پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در زمان ابتدا یک شبکه زیپ لاین بسازید و بعد از اتمام بخش داستانی به آن ها برشد.

همچنین اگر می خواهید تا جای ممکن در وقت خود صرفه جویی کنید، حتما در اوایل بازی تا زمانی که زیپ لاین ها را آنلاک کنید، به جای پیاده روی از وسایل نقلیه بهره ببرید. زیپ لاین ها در فرایند عادی بخش داستانی باز می شوند و برای دریافت آن ها احتیاجی نیست کار خاصی انجام دهید. همواره آیتم PCC Lv. 2 را برای ساخت شبکه زیپ لاین ها همراه خود داشته باشید. با استفاده از زیپ لاین ها می توانید بین دو نقطه در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و تنها انجام این کار صدها ساعت وقت شما را ذخیره می نماید. با این کار دیگر احتیاجی به پیاده روی های طولانی مدت نیست و بی تی ها - دشمنان روح مانند - هم نمی توانند به شما آسیبی برسانند. پس از همان ابتدای بازی زیپ لاین ها را در اولویت خود قرار دهید. تنها نکته قابل توجه این است که وقتی به یک منطقه جدید می روید، تا زمانی که آن ناحیه را به شبکه UCA وصل نکنید نمی توانید از زیپ لاین ها بهره ببرید. در طول بخش داستانی به مراتب به محیط های قبلی بازمی شد، بنابراین در راه برگشت خود حتما زیپ لاین ها را درست کنید.

قدم دوم: اتصال تمامی تاسیسات (Facilities) به UCA، رساندن سطح آن ها به پنج ستاره و انجام دادن پرمیوم دلیوری ها روی درجه سختی هارد

بعد از اتمام بخش داستانی، نقشه را باز کنید و دکمه R3 را فشار دهید. در اینجا می توانید تاسیساتی که هنوز پیدا ننموده اید را با رنگ خاکستری ببینید. در مجموع 39 عدد از این تاسیسات در بازی وجود دارد که باید تمامی آن ها را پیدا کنید. به احتمال خیلی زیاد در فرایند طبیعی بازی تعداد زیادی از آن ها را به صورت اتوماتیک پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، در ادامه مطلب مکان دقیق تمامی آن ها را بهتان می گوییم.

بعد از اینکه تمامی تاسیسات را پیدا کردید، باید برای دریافت تروفی Best Beloved سطح آن ها را به پنج ستاره برسانید و در همین حین 80تا پرمیوم دلیوری را کامل کنید. برای اطلاعات بیش تر توضیحات تروفی Growth of a Legend را بخوانید.

در این مرحله باید بازی را با درجه سختی هارد پیش ببرید چرا که رنک Legend of Legends در حالت نرمال یا درجه سختی های پایین تر قابل دریافت نیست. بعد از بخش داستانی پایگاه های قدرتمند دشمنان کم تر می شوند و به همین خاطر دیگر تفاوت محسوسی بین درجه سختی هارد و آسان وجود ندارد.

قبل از این حتما مطمئن شوید که بین تاسیسات خود زیپ لاین های مناسبی قرار داده ایده. همچنین حین تجربه بازی آنلاین باشید تا بتوانید زیپ لاین های دیگران هم ببینید. در این صورت، از Chiral Bandwith - این ویژگی باعث می گردد سازه هایی که می توانید در هر لحظه روی نقشه خود داشته باشید، محدود گردد - استفاده نمی گردد. از آنجایی که در این ویژگی در حالت آنلاین و برای سازه های دیگران استفاده نمی گردد، غیرفعال بودن آن می تواند یاری خوبی بکند و به کارها سرعت ببخشد.

بالا بردن سطح 39 تاسیسات به بالاترین حد خود و کامل کردن آن ها با اختلاف وقت گیرترین وظیفه شما در طول این راستا است. برای کامل کردن برخی تاسیسات مثل Mountain Knot City باید تعدادی خیلی زیادی دلیوری انجام دهید. بنابراین، بهترین کار این است که روی دلیوری های بزرگ با وزن 300 کیلوگرم یا بیش تر تمرکز کنید. این بسته ها در مقایسه با دلیوری ها کوچک تر پاداش بسیار بیش تری به شما می دهند. علاوه بر این، از آنجایی که با زیپ لاین بین مناطق جابه جا می شوید، وزن دلیوری ها تاثیری روی سرعت حرکت شما ندارد.

زیپ لاین ها مهم ترین بخش کار هستند. اگر برای وقت تان ارزش قائل هستید و نمی خواهید ساعت های زیادی را هدر دهید، حتما از آن ها بهره ببرید.

قدم سوم: جمع آوری تمامی کالکتیبل ها

در مجموع 56 عدد Memory Chips در بازی وجود دارد که باید تمامی آن ها را جمع کنید. این آیتم ها جزء کالکتیبل های دث استرندینگ به حساب می آیند. تا زمانی که نزدیک ترین تاسیسات به این آیتم ها را لول آپ نکنید و سطح آن ها را بالا نبرید، نمی توانید آن ها را دریافت کنید. بعد از انجام این کار، یک ایمیل از مدیر همان تاسیسات دریافت می کنید که درباره یک شی درخشان و براق (a shiny object) صحبت می نماید. با خواندن آن ایمیل، کالکتیبل در دسترس قرار می گیرد و می توانید آن را از جای مخصوص خود بردارید.

از آنجایی که در قدم دوم تمامی تاسیسات را به بالاترین سطح خود رسانده اید، در این قدم به تمامی ایمیل ها و کالکتیبل ها دسترسی خواهید داشت. در ادامه مطلب مکان دقیق تمامی کالکتیبل ها را تعیین خواهیم کرد.

قدم چهارم: دریافت تروفی های باقی مانده

در این مرحله احتمالا در راستا بالا بردن سطح تمامی تاسیسات، بیشتر تروفی ها را دریافت نموده اید و مورد خاصی باقی نمانده است. همچنین از آنجایی که تمامی کالکتیبل ها را جمع نموده اید، تمامی نقشه های ساخت (Fabrication Plans) را هم به دست آورده اید. در این مرحله به احتمال زیاد تنها تروفی های مربوط به ساخت و توسعه سازه ها مثل آپگرید کردن آن ها و ساخت تمامی تجهیزات باقی مانده است. خوشبختانه انجام این کارها وقت زیادی ازتان نمی گیرد و می توانید به راحتی همه آن ها را با استفاده از منابعی که از تاسیسات به دست آورده اید، انجام دهید.

Greatest of Great Deliverers

بعد از صد ساعت وقت خود را پای گذاشتید و همه چیز را به بالاترین سطح خود رساندید، این تروفی پاداش تان خواهد بود. تروفی پلاتینوم بعد از دریافت سایر تروفی ها آنلاک می گردد.

Delivering Is What I Do

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از کامل کردن Order No. 1 آن را دریافت خواهید کرد.

Rebuilding America

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از کامل کردن Order No. 3 آن را دریافت خواهید کرد.

We Need You

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از کامل کردن Order No. 16 آن را دریافت خواهید کرد.

I Wont Break

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از کامل کردن Order No. 38 آن را دریافت خواهید کرد.

BB…

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از کامل کردن Order No. 39 آن را دریافت خواهید کرد.

Were Whole Again

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از کامل کردن Order No. 46 آن را دریافت خواهید کرد.

BBs: A Bridge Between This World and the One Beyond

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. در شروع مرحله Order No. 54 آن را دریافت خواهید کرد.

BB

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 54 آن را دریافت خواهید کرد.

Sixty Deaths and Sixty Births in a Day

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 62 آن را دریافت خواهید کرد.

The Particle of God

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 65 آن را دریافت خواهید کرد.

Im Your Die-Hardman

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. در شروع مرحله Order No. 67 آن را دریافت خواهید کرد.

Bring Back My Baby

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 67 آن را دریافت خواهید کرد.

Shes waiting for you on the Beach

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 68 آن را دریافت خواهید کرد.

Thank You, Sam

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 69 آن را دریافت خواهید کرد.

Thanks for Everything

این تروفی داستانی است و آن را از دست نخواهید. بعد از اتمام Order No. 70 و سرانجام بخش داستانی آن را دریافت خواهید کرد.

Everyday Delivery

برای دریافت این تروفی باید یک سفارش استاندارد (Standard Order) را کامل کنید. برای اطلاعات بیش تر توضیحات تروفی Deliveries Done را بخوانید.

Deliveries Done

برای دریافت این تروفی باید 36 عدد سفارش استاندارد را کامل کنید.

سفارش های استاندارد بعد از کامل کردن ماموریت داستانی Order No. 9 - اپیزود دوم - در دسترس قرار می گیرند. این مراحل را می توانید از ترمینال ها دریافت کنید و اساسا از لحاظ فرایند هیچ تفاوتی با ماموریت های اصلی و داستانی ندارند. تنها تفاوت آن ها به اختیاری بودن شان مربوط می گردد که باید به چشم ماموریت های فرعی به آن ها نگاه کرد. سفارش های استاندارد را می توانید همواره با دلیوری های بخش داستانی ترکیب کنید. برای دریافت Best Beloved - رساندن سطح تاسیسات به بالاترین حد خود - باید صدها نوع از این ماموریت ها را انجام دهید. بنابراین در راستا دریافت پلاتینوم، این تروفی و تروفی قبلی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که هیچ کدام از این مراحل از دست دادنی نیستند و حتی بعد از بخش داستانی هم در دسترس تان خواهند بود و هیچ وقت تمام نخواهند شد. برای دریافت این تروفی مطمئن شوید که 36 سفارش مختلف را انجام داده اید، چرا که اگر یک سفارش را چندین بار انجام دهید، ممکن است بازی آن ها را حساب نکند.

برای اینکه ببینید چه تعدادی از این ماموریت ها را انجام داده اید به نقشه بازی بروید و جهت سمت چپ را فشار دهید. سپس راستا زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. Bridge Links
  2. روی PSN ID خود با ضربدر کلیک کنید
  3. Orders
  4. Orders Completed
  5. Standard Orders

Birth of a Legend

برای دریافت این تروفی باید 10 عدد پرمیوم دلیوری را با رنک Legend یا Legend of Legends در تمامی دسته بندی ها به سرانجام برسانید. برای اطلاعات بیش تر توضیحات تروفی Growth of a Legend را بخوانید.

Growth of a Legend

برای دریافت این تروفی باید 20 عدد پرمیوم دلیوری را با رنک Legend یا Legend of Legends در تمامی دسته بندی ها به سرانجام برسانید. حقیقتا این تروفی نسبت به آن چیزی که به نظر می رسد، پیچیده تر است و اگر درست عمل نکنید ممکن است در دریافت آن به مشکل بربخورید. برای همین توضیحات آن را به چند بخش مختلف تقسیم می کنیم.

پیش احتیاجها

بعد از اتمام ماموریت داستانی Order No. 24 - در اپیزود سوم - پرمیوم دلیوری ها در دسترس قرار می گیرند. با توجه به این موضوع، در فرایند طبیعی بازی خود آن ها را به دست می آورید و نباید کار خاصی انجام دهید.

حالا به یک ترمینالی بروید و روی یک سفارش استاندارد با دکمه ضربدر کلیک کنید. جهت سمت راست را فشار دهید و بخش قسمت Select Premium Delivery بروید. در اینجا، الزامات و پیش احتیاجهای سخت گیرانه تر و محدودنماینده تری برای تان در نظر گرفته شده است.

چگونه رنک Legend of Legends را به دست بیاوریم؟

در اینجا به یک نقطه خیلی مهم می رسیم که حتما به آن توجه داشته باشید: برای اینکه در صفحه سرانجامی ماموریت بتوانید به رنک S برسید و در نهایت ریتینگ Legend of Legends را دریافت کنید، باید ماموریت را روی درجه سختی سخت یا همان هارد انجام داده باشید.

روی درجه سختی نرمال Legend بالاترین رنکی است که می توانید به آن برسانید. روی درجه سختی های پایین تر رنک Legend را هم نمی توانید هم دریافت کنید.

برای دریافت این تروفی ما باید در تمامی مراحل به Legend of Legends که برای این اتفاق باید روی درجه سختی هارد به رنک S برسید. خوشبختانه درجه سختی هیچ تاثیری روی بسته ها و رساندن آن ها به مقصد ندارد. عملا برای دلیوری ها درجه سختی هارد و آسان دقیقا یکسان هستند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. تفاوت درجه سختی تنها در مواقع برخورد با غولآخرها و دشمنان و میزان ضربه ای که از آن ها دریافت می کنید خودش را نشان دهد، اما توجه داشته باشید که در راستا رساندن بسته ها هیچ احتیاجی به درگیر شدن با دشمنان وجود ندارد. همچنین برای حمل و نقل و انتقال دادن بارها هم هیچ تفاوتی وجود ندارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا از همان روی درجه سختی هارد بازی کنید و فقط در هنگام مقابله با غولآخرها درجه سختی بازی را روی آسان بگذارید. این کار تاثیری روی دریافت تروفی نمی گذارد.

جمله در تمامی دسته بندی ها دقیقا به چه معناست؟

در این قسمت توضیحات تروفی کمی گیج نماینده است و ممکن است آن را درست متوجه نشوید.

در تمامی دسته بندی ها به این معناست که باید در هر چهار بخش زیر، به 20 رنک Legend of Legend برسید:

  • Condition-focused
  • Quantity-focused
  • Miscellaneous-focused
  • Delivery-time-focused

در مجموع باید 80 رنک Legend of Legend در این دسته بندی ها دریافت کنید.

هر سفارش استاندارد به یک دسته بندی تعیین تعلق دارد.

از کجا بفهمیم یک سفارش استاندارد به کدام دسته بندی تعلق دارد؟

زمانی که در ترمینال مشغول آنالیز سفارش استداندارد هستید، آیکون پشت اسم مرحله را ببینید تا متوجه شوید آن مرحله دقیقا به کدام دسته بندی تعلق دارد.

  • Condition-focused: این دسته بندی با آیکون در فهرست مراحل تعیین شده و در کادر زرنگ پایین صفحه از جمله Cargo Condition یا Fragile Cargo استفاده شده است. علاوه بر این، معمولا در نام این دسته از ماموریت ها می توانید کلمه Fragile را ببینید.
  • Quantity-focused: این دسته بندی با آیکون در فهرست مراحل تعیین شده و در کادر زرد رنگ پایین صفحه می توانید کلمه Quantity را در توضیحات آن ها ببینید. در نام این دسته از ماموریت معمولا از کلمه Delivery استفاده می گردد. نام این دسته از ماموریت ها در مقایسه با سه گروه دیگر، کمی مبهم و ناتعیین هستند و پیشنهاد می کنیم به جای اسم، به آیکون آن ها دقت کنید.
  • Miscellaneous-focused: این دسته بندی با آیکون در فهرست مراحل تعیین شده است و در کادر زرد رنگ پایین صفحه می توانید کلمه Cargo Collection را در توضیحات آن ها ببینید. در نام این دسته از ماموریت ها معمولا از کلمه Collection استفاده شده است. طی این مراحل باید به منطقه دیگری بروید و یک آیتم را پیدا کنید و آن را به ترمینال برگردانید.
  • Delivery-time-focused: این دسته بندی با آیکون در فهرست مراحل تعیین شده است و در کادر زرد رنگ پایین صفحه می توانید جمله Delivery Time Limit: xx min را در توضیحات آن ها پیدا کنید. در اسم این دسته از مراحل معمولا از کلمه Time-sensitive استفاده شده. همان طور که می دانید، طی این ماموریت ها محدودیت زمانی دارید و باید آن ها را در زمان تعیینی کامل کنید.

از کجا مراحل کامل شده را ببینیم؟

برای اینکه ببینید چه مراحل را کامل نموده اید و چه رنکی را به دست آورید، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. نقشه بازی را باز کنید.
  2. جهت سمت چپ را فشار دهید
  3. Bridge Links
  4. با دکمه ضربدر روی آی دی پلی استیشن خود کلیک کنید
  5. Orders
  6. Types of Premium Delivery Completed with Evaluation of Legend of Legends

سایر نکات مهمی که باید به آن ها توجه داشته باشید

حواس تان باشد که ماموریت های داستانی برای این تروفی به حساب نمی آِیند و فقط باید سفارش های استاندارد (Standard Orders) را انجام دهید.

همچنین تکرار کردن یک مرحله تعیین برای چندین بار هیچ تاثیری روی میزان پیشرفت تان نمی گذرد و یاریی در دریافت تروفی نمی نماید. بنابراین، برای دریافت این تروفی باید 80 سفارش مختلف و جدید را انجام دهید. با نگاه کردن به بخش Best Performance در صفحه سفارش های استاندارد می توانید بفهمید که ماموریتی را قبلا انجام داده اید یا خیر. اگر ماموریت را انجام داده باشید، جمله Premium Delivery: Completed را به همراه رنک خود می بینید. اگر دیدید در مرحله ای به رنک Legend of Legend نرسیده اید، آن را دوباره انجام دهید.

پرمیوم دلیوری ها به صورت دائمی و نامحدود ساخته می شوند و لازم نیست نگران تمام شدن آن ها باشید. همچنین صدها نوع مختلف از این ماموریت ها در بازی وجود دارد. اگر در انجام ماموریتی نتوانستید به رنک S برسید، احتیاجی نیست تا فایل ذخیره خود را دوباره بارگذاری کنید. در راستا کامل کردن و بالا بردن سطح تاسیسات باید صدها نوع از این ماموریت ها را انجام دهید. بنابراین، در صورت نرسیدن به هدف یا می توانید آن را دوباره تکرار کنید یا اینکه ماموریت جدیدی را بردارید و آن را انجام دهید.

A Helping Hand

برای دریافت این تروفی باید یک درخواست به سایر بازی نمایندگان بفرستید. این تروفی آنلاین است و برای دریافت آن حتما باید به سرورهای بازی متصل باشید.

دکمه آپشن (Option) را فشار دهید و با جهت سمت چپ به قسمت SUPPLY REQUESTS بروید. در اینجا یک آیتم را همراه با مقصد آن انتخاب کنید. با انجام این کار می توانید به سایر بازی نمایندگان آنلاین درخواست بفرستید تا آن ها در اولین فرصت آیتم درخواستی شما را تحویل دهند. تنها ثبت درخواست برای دریافت تروفی کافی است و هیچ احتیاجی به کامل کردن آن نیست.

این درخواست ها بعد از کامل کردن ماموریت Order No. 10 در اپیزود دوم در دسترس قرار می گیرند.

The Automation Revolution

برای تروفی باید یک سفارش استاندارد را به همراه یک دلیوری بات یا همان هوش مصنوعی کامل کنید.

دلیوری بات ها بعد از کامل کردن ماموریت داستانی Order No. 24 در اپیزود سوم آنلاک می شوند.

بعد از اتمام این ماموریت به یک ترمینال بروید و گزینه Standard Orders (Bot-deliverable) را انتخاب کنید. کامل کردن ماموریت توسط بات ها حدود یک ساعتی طول می کشد. با این حال بعد از گذشت این مدت هم ماموریت بلافاصله کامل نمی گردد. برای اتمام ماموریت باید خوداتن یک سفارش دیگر را کامل کنید یا اینکه به یک ترمینال بروید. زمانی که صفحه جوایز ماموریت بات را دیدید، تروفی آزاد می گردد.

Apprentice Builder

برای دریافت تروفی بالا باید یک سازه بسازید. مواردی مثل نشانه ها، نردبان ها و کارگاه سنگنوردی هم جزء این تروفی به حساب می آیند.

به احتمال خیلی زیاد تروفی را در همان ساعات اولیه تجربه خود دریافت خواهید کرد. راحت ترین راه دریافت آن این است که برای دیگر بازی کنان یک نشانه بگذارد. طی ماموریت داستانی Order No. 4 در اپیزود دوم نحوه انجام این کار بهتان گفته می گردد. برای گذاشتن نشانه تنها کافی است تا L1 را نگه دارید و مثلث را بزنید تا نشانه در جای خود قرار بگیرد. انجام این کار هیچ هزینه ای برای تان ندارد و در هر مکانی که هستید، فارغ از اینکه چه نشانه ای را انتخاب می کنید، می توانید آن ها را قرار دهید.

Master Builder

برای دریافت تروفی بالا باید از تمامی سازه های بازی حداقل یکی بسازید. مواردی مثل نشانه ها، نردبان ها و کارگاه سنگنوردی هم جزء این تروفی به حساب می آیند و باید آن ها را در نظر داشته باشید.

سازه هایی که برای این تروفی احتیاج دارید به ترتیب زیر هستند:

  • Sign (با نگه داشتن L1 و فشار دادن دکمه مثلث می توانید نشانه ها را در هر جای نقشه که خواستید قرار دهید)
  • Ladder
  • Anchor
  • Generator
  • Watchtower
  • Timefall Shelter
  • Zipline
  • Postbox
  • Bridge
  • Safehouse
  • Road

تمامی سازه های بالا را با پیشروی در بخش داستانی آزاد خواهید کرد. همچنین پیش از هر چیزی ابتدا باید یک PCC بسازید و سپس از آن برای ساخت سازه ها بهره ببرید؛ لازم به ذکر است که برای ساخت نردبان و کارگاه سنگنوردی (Anchor) احتیاجی به این مورد ندارید و می توانید از طریق ترمینال ها آن ها را بسازید.

همچنین پل و خانه امنی که طی مراحل آموزشی Order No. 10 و Order No. 27 می سازید، برای این تروفی به حساب نمی آیند. باید بعد از کامل شدن این مراحل در جای دیگری از نقشه آن ها را با استفاده از PCC بسازید. جدا از این، به احتمال خیلی زیاد جاده ای که در مرحله Order No. 25 می سازید برای این تروفی شمارش می گردد. با این حال اگر به هر دلیلی تروفی را دریافت نکردید، یک جاده در نقطه ای دیگر از نقشه بسازید تا تروفی آزاد گردد.

اگر نمی خواهید منابع خود را برای ساخت سازه ها هدر دهید می توانید پیش از انجام این کار از فایل ذخیره خود یک بک آپ بگیرید. سپس با استفاده از منابعی که از طریق تاسیسات به دست آورده اید، یک سازه بسازید و دوباره فایل ذخیره خود را بارگذاری کنید.

A New Day for the UCA

برای دریافت این تروفی باید برای اولین بار به UCA متصل شوید. این تروفی داستانی است و طی مراحله داستانی Order No. 4 در اپیزود دوم آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

In Sam We Trust

برای دریافت این تروفی باید تمامی تاسیسات را به UCA متصل کنید.

در مجموع 39 تاسیسات در بازی وجود دارد که برای این تروفی باید تمامی آن ها را پیدا و به شبکه UCA متصل کنید. این تاسیسات در واقع همان نقش پایگاه ها را دارند. برای اتصال این مکان ها به شبکه ابتدا باید با رساندن بسته ها و کامل کردن دلیوری ها، آن ها را لول آپ کنید. از آنجایی که در داستان بازی مجبورید بیش تر تاسیسات را به UCA متصل کنید، احتیاجی نیست تا نگران چیز خاصی باشید. اساسا دث استرندینگ از رفتن به یک تاسیسات به تاسیسات بعدی تشکیل شده است.

به غیر از مواردی که در بخش داستانی انجام می دهید، تنها موارد زیر باقی می مانند که باید خودتان سراغ شان بروید:

Eastern Region - دو تاسیسات: Musician و Ludens Fan

Central Region - شش تاسیسات: Peter Englert ، Collector ، Cosplayer ، First Prepper ، Veteran Porter ، Novelists Son

Well Connected

این تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

هر تاسیسات - پایگاه های خودی - پنج سطح دارند که با ستاره روی نقشه و صفحه ماموریت ها تعیین شده اند. با انجام دادن ماموریت و کامل کردن دلیوری برای هر تاسیسات می توانید سطح آن ها را بالا ببرید. از آنجایی که باید در بخش داستانی برای هر تاسیسات ماموریت های مختلفی را انجام دهید، این تروفی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

Best Beloved

برای دریافت این تروفی باید سطح هر تاسیسات را به بالاترین حد خود برسانید. پیشنهاد می کنیم بعد از اتمام بخش داستانی سراغ تروفی بروید تا کارتان راحت تر باشد.

در مجموع 39 تاسیسات در بازی وجود دارد. برای دریافت تروفی بالا باید سطح همه آن ها را به پنج ستاره برسانید. این امر کاملا به تعداد لایک هایی که آن ها بهتان می دهند بستگی دارد. با کامل کردن دلیوری ها و رساندن بسته ها در هر تاسیسات می توانید لایک دریافت کنید. هرچقدر که وزن بار بیش تر باشد، به همان میزان لایک های بیش تری هم دریافت خواهید کرد. دریافت رنک S در پرمیوم دلیوری ها روی درجه سختی هارد بهترین راهی است که می توانید لایک های زیادی دریافت کنید. تعداد لایک هایی که برای بالا بردن سطح هر تاسیسات احتیاج دارید متفاوت خواهد بود.

بهترین کار این است که روی بسته های سنگین تمرکز کنید تا بتوانید صدها لایک به صورت همزمان دریافت کنید. به بخش سفارش های استاندارد بروید و Premium Variant را انتخاب کنید. به هیچ وجه وقت خود را برای ماموریت های Lost Cargo هدر ندهید. در ماموریت های سفارش های استاندارد می توانید ببینید که با کامل کردن آن ها چه تعداد لایکی دریافت خواهید کرد. همچنین ترکیب این تروفی با تروفی طلایی Growth of a Legend می تواند حسابی به یاری تان بیاید.

بخش بسیار مهم ماجرا این است که باید بین هر تاسیسات یک شبکه زیپ لاین خیلی خوب داشته باشید. سپس می توانید بدون اینکه احتیاجی باشد تا پیاده روی کنید، بین زیپ لاین ها جابه جا شوید و در این بین وزن بار هم هیچ تاثیری روی سرعت تان نخواهد گذاشت.

برای اینکه بتوانید تاسیساتی که پیدا نموده اید را ببینید، روی نقشه بروید و دوبار دکمه R3 را فشار دهید.

Like and Be Liked

برای دریافت این تروفی باید در مجموع 2400 لایک دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر توضیحات تروفی The Worlds Most Popular Porter را بخوانید.

The Worlds Most Popular Porter

برای دریافت این تروفی باید در مجموع 50هزار لایک دریافت کنید.

این تروفی را زمانی که مشغول کار روی تروفی های Great Deliverer و Best Beloved هستید، به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد. به صورت کلی از دو طریق می توانید لایک به دست بیاورید: دلیوری ها و Bridge-Link (سازه ها و وسایل نقلیه ای که شما برای دیگر بازی نماینده ها در محیط قرار داده اید).

در این تروفی مجموع لایک هایی که در حالت آفلاین و آنلاین گرفته اید حساب می گردد. برای مثال، اگر 20 هزار لایک در حالت آفلاین برای دلیوری ها گرفته باشید و 30 هزار لایک هم در حالت آنلاین به دست آورده باشید، تروفی را دریافت خواهید کرد. برای دریافت این تروفی باید یک ماموریت را به سرانجام برسانید تا تروفی را در صفحه جوایز سرانجام کار دریافت کنید.

مجموع لایک هایی که گرفته اید را می توانید روی نقشه بازی ببینید.

نگران این تروفی نباشید. اگر در حالت آنلاین بازی می کنید، پیش از اتمام بخش داستانی 50هزار لایک را به راحتی به دست می آورید. اگر هم در حالت آفلاین بازی می کنید، در راستا بالا بردن سطح تاسیسات خیلی بیش تر از 50هزار لایک به دست خواهید آورد.

Good Samaritan

برای دریافت این تروفی باید یک محموله گم شده را به مقصد برسانید.

محموله های گمشده را می توانید در جای جای محیط بازی به راحتی پیدا کنید. با فشار دادن دکمه L1 و اسکن کردن محیط می توانید محموله های نزدیک به خود را پیدا کنید. در نام این از آیتم از کلمه Lost Cargo استفاده شده است.

در پایین نام آن ها، تاسیساتی که باید آیتم را به آنجا ببرید تعیین شده است. با رساندن محموله به نقطه تعیین تروفی آنلاک خواهد شد. لازم به ذکر است که رساندن این دسته از محموله ها تعداد لایک های شما را بالاتر می برد و در راستا بالا بردن سطح تاسیسات به یاری شما خواهد آمد.

Giver of Gifts

برای تروفی بالا باید یک اسلحه، تجهیزات و… را به دیگران اهدا کنید.

برای دریافت این تروفی باید آنلاین باشید و به سرورهای بازی متصل شوید. پس از این کار، به یک ترمینال - جایی که می توانید سفارش ها را بگیرید - بروید و راستا زیر را دنبال کنید:

  1. Share Locker
  2. Donate Weapons & Equipment
  3. یک آیتم را انتخاب کنید و دکمه ضربدر را روی آن نگه دارید تا ارسال گردد

با انجام این کار، آن آیتم از شما گرفته می گردد و برای دیگر بازی نمایندگان آنلاین در دسترس قرار می گیرد. پس از اهدا کردن، تروفی بلافاصله آزاد می گردد.

بعد از کامل کردن ماموریت داستانی Order No. 04 در اپیزود دوم، بخش Share lockers در دسترس قرار می گیرد.

Chiral Crafter

برای دریافت این تروفی باید کریستال های دست سان (Chiral Crystals) را بازیافت کنید.

این تروفی داستانی است و در ماموریت داستانی Order No. 8 در اپیزود دوم آن را دریافت خواهید کرد. طی این ماموریت برداشتن این کریستال ها و نحوه بازیافت آن ها را یاد خواهد گرفت؛ پیش از این ماموریت، امکان انجام چنین کاری وجود نخواهد داشت.

A Thirst for Knowledge

برای دریافت این تروفی باید یکی از کالکتیبل های Memory Chip را به دست بیاورید.

Fount of Knowledge

برای دریافت این تروفی باید تمامی کالکتیبل های Memory Chip را به دست بیاورید.

در مجموع 56 عدد از این کالکتیبل ها در بازی وجود دارد که باید همگی شان را پیدا کنید. علاوه بر این، برای دریافت یکی از نقشه های ساخت باید این 31امین شماره از این کالکتیبل ها را هم پیدا کنید.

هیچ کدام از این کالکتیبل ها از دست دادنی نیستند و می توانید بعد از اتمام بخش داستانی آن ها را جمع کنید. با دنبال کردن راستا زیر تعداد کالکتیبل هایی که جمع نموده اید برای تان تعیین می شوند:

  • دکمه آپشن را فشار دهید
  • جهت سمت چپ را فشار دهید
  • Data
  • Memory Chips

اگر کالکتیبل را پیدا نموده باشید، یک کلید روی آن نشان داده می گردد. علاوه بر این، برای رمزگشایی کالکتیبل ها باید آن ها را به یک ترمینال ببرید. بعد از اینکه تمامی کالکتیبل ها را رمزگشایی کردید، تروفی آزاد خواهد شد.

پیش از اینکه شروع به جمع آوری کالکتیبل ها کنید، چند نکته مهم زیر را بخوانید:

  • اول بخش داستانی را به سرانجام برسانید و بعد به محض اینکه PCC Lvl. 2 را آزاد کردید، شروع به ساخت زیپ لاین ها کنید. با استفاده از زیپ لاین ها می توانید به راحتی بین نقاط مختلف جابه جا شوید.
  • تمامی تاسیسات را به سطح پنج ستاره برسانید. بعد از انجام این کار، یک بار در اتاق تان بخوابید و سپس تک تک ایمیل ها را بخوانید. با بالا بردن سطح تاسیسات، ایمیل های جدیدی دریافت خواهید کرد که بعد از خواندن آن ها کالکتیبل ها در محیط های بازی ظاهر می شوند. بدون بالا بردن سطح تاسیسات و نخواندن ایمیل ها نمی توانید کالکتیبل ها را جمع کنید.
  • اگر در حین انجام بخش داستانی به یکی از کالکتیبل ها برخورد کردید، آن را بردارید تا بعدا مجبور نباشید زمان اضافه تری را صرف کنید.

The Custom Kid

برای دریافت این تروفی باید یک قطعه Customization Data از یکی از تاسیسات دریافت کنید.

این تروفی داستانی است و آن را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد. همزمان با اینکه سطح ارتباط خود را با یک تاسیسات بالاتر می برید، آن ها به شما Customization Data می دهند. با استفاده از این ها می توانید سازه ها و آیتم های خود را شخصی سازی کنید. برای مثال، اگر سطح ارتباطی تاسیسات Distribution Center West of Capital Knot City را به سه برسانید، آن ها آیتم شخصی سازی Bridges Guard: Macho را به شما می دهند. از آنجایی که در طول بخش داستانی باید ماموریت های زیادی را کامل کنید، این تروفی را در اوایل بازی دریافت خواهید کرد.

Soak and Sigh

برای دریافت این تروفی تنها لازم تا یک بار حمام گرم بروید. این مناطق که با نام Hot Springs در بازی شناخته می شوند، در هفت نقطه مختلف قرار داده شده اند. با این حال برای تروفی بالا تنها ضروری است تا به یکی از آن ها بروید. زمانی که نزدیک آن ها بشوید، روی نقشه تعیین می گردد. وارد یکی از آن ها بشوید و دکمه دایره را فشار دهید تا بنشینید. سپس دوباره دکمه دایره را فشار دهید تا بلند شوید و تروفی آزاد گردد.

The Post Guides the Present

برای تروفی بالا باید 100 ایمیل را بخوانید.

از دو طریق می توانید ایمیل ها را دریافت کنید: ماموریت های داستانی و بالا بردن سطح تاسیسات

در طول بخش داستانی ایمیل های زیادی دریافت خواهید کرد، با این حال تعدادشان به 100تا نمی رسد. بنابراین باید حتما سطح تاسیسات را بالا ببرید تا ایمیل های بیش تری دریافت کنید. با رساندن سطح همه تاسیسات به پنج ستاره حدود 180تا ایمیل دریافت خواهید کرد که برای دریافت تروفی کافی خواهد بود. هربار که تاسیساتی را به سطح بالاتری می برید، آن ها ایمیل هایی برای تان ارسال می نمایند. لازم به ذکر است که این اتفاق بلافاصله رخ نمی دهد و باید ابتدا در اتاق تان بخوابید و سپس می توانید ایمیل های جدید را دریافت کنید.

با رفتن به نقشه، فشار دادن جهت سمت چپ و وارد شدن به بخش ایمیل ها می توانید آن ها را بخوانید.

The Past Guides the Present

برای دریافت این تروفی باید 100 مصاحبه را بخوانید.

مصاحبه ها از سه راه به دست می آیند: ماموریت های داستانی، بالا بردن سطح تاسیسات و جمع کردن کالکتیبل ها.

در طول بخش داستانی مصاحبه های زیادی را دریافت خواهید کرد ولی تعدادشان به صدتا نمی رسد. برای دریافت این تروفی باید سطح تمامی تاسیسات را بالا ببرید و چیپ های شماره 54، 55 و 56 را پیدا کنید. از آنجایی که در راستا دریافت تروفی پلاتینوم باید سطح تمامی تاسیسات را به بالاترین حد خود برسانید و تمامی کالکتیبل ها را پیدا کنید، این تروفی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

مصاحبه ها اطلاعات جالبی درباره وقایع گذشته بهتان می دهد و باعث می شوند تا داستان بازی را بهتر متوجه شوید.

Pathfinder

برای تروفی بالا پیشنهاد می کنیم تا قبل از هر چیزی اسلحه Non-Lethal Assault Rifle Lv را آزاد کنید. این اسلحه را به صورت اتوماتیک در مرحله Order No. 41 طی اپیزود چهارم به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد و آن را از دست نخواهید داد. داشتن این اسلحه برای این تروفی اجباری نیست ولی استفاده از آن کارتان را تا حد خیلی زیادی راحت تر می نماید. در غیر این صورت، تنها باید با استفاده از مشت ها و درگیری فیزیکی تروفی را دریافت کنید.

حالا به یکی از کمپ مول ها (Mule) در منطقه Central Region بروید و تمامی دشمنان را گیج کنید. این کمپ ها با شکل نارنجی روی نقشه تعیین شده اند. در این کمپ ها دشمنانی حضور دارند که شما را تعقیب می نمایند و محموله های تان را می دزدند.

برای دریافت این تروفی باید تمامی دشمنان حاضر در یک منطقه را با استفاده از اسلحه ای که بالاتر گفتیم، گیج کنید. وقتی این کار را انجام دهید، جمله زیر در پایین سمت چپ صفحه ظاهر می گردد:

Porters will temporarily be able to traverse this area

مطمئن شوید که تمامی دشمنان را گیج نموده اید. با استفاده از اسکنر - دکمه R1 - می توانید مکان دشمنانی که مخفی شده اند را پیدا کنید. برای این تروفی پیشنهاد می کنیم به پایگاهی که در بخش جنوبی Lake Knot City واقع شده است، بروید. این کمپ دشمنان کمی دارد و نیروهایی که با استفاده از ماشین در اطراف کمپ ها پرسه می زنند، حضور ندارند.

دلیل اینکه می گوییم از اسلحه بالا بهره ببرید این است که این تفنگ به راحتی می تواند دشمنان را از پا دربیاورد. اسلحه The Bola Gun هم از آنجایی که تنها دشمنان را با استفاده از طناب گیر می اندازد، برای این تروفی پیشنهاد نمی کنیم. یکی از راه های دیگر این است که با استفاده از وسایل نقلیه روی آن ها بروید و گیج شان کنید. با اینکه می توانید به صورت فیزیکی با آن ها درگیر شوید و محموله های خود را به سمت شان پرتاب کنید.

لازم به ذکر است که اگر از Non-Lethal Assault Rifle استفاده می کنید، حتما تیرهای لاستیکی را انتخاب کنید. جهت سمت راست را نگه دارید تا منو اسلحه ها باز گردد، سپس روی اسلحه بروید و دکمه مثلث را بزنید تا نوع تیرها تغییر کند.

برای دریافت این تروفی همچنین می توانید درجه سختی بازی را به آسان تغییر دهید تا ضربه کم تری از دشمنان دریافت کنید و راحت تر آن ها را از پا دربیاورید. در درجه سختی هارد برای گیج کردن آن ها باید مهمات زیادی مصرف کنید.

Childminder

برای تروفی بالا سطح ارتباط خود با BB را به حدبیشتر برسانید.

با گذشت زمان سطح ارتباطی شما با BB به صورت اتوماتیک افزایش می یابد. BB همان نوزادی است که داخل یک محفظه زرد رنگ همراه خود حمل می کنید. در راه رساندن سطح همه تاسیسات به پنج ستاره، این تروفی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد. در این بین تنها مواظب باشید که سلامتی BB به سرانجام نرسد و تمام نگردد؛ اگر چنین اتاقی افتاد، سریعا یک اتاق پیدا کنید و بخوابید و سلامتی BB را دوباره بازیابی کنید. به جز این مورد، تنها محموله ها را به مقصد برسانید و در طول این راستا سطح ارتباط تان با BB به صورت اتوماتیک بالاتر خواهد رفت.

مواردی که سطح ارتباط شما با BB را افزایش می دهند:

  • تنها راه رفتن در محیط بازی و رساندن محموله ها به مقصد، سطح ارتباط شما با BB را افزایش می دهد.
  • هنگامی که در اتاق خود هستید، با BB تعامل برقرار کنید و پیش او بروید. هرباری که به اتاق خود می روید، تنها یک بار این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که این کار کاملا اختیاری بوده و هیچ اجباری برای انجام آن نیست.
  • وقتی BB گریه می نماید، او را آرام کنید. برای مثال زمانی سم می افتد یا بی تی ها نزدیک هستند، بی بی گریه می نماید. برای آرام کردن او ابتدا L1 را نگه دارید، جهت سمت پایین را بزنید و دکمه مربع را فشار دهید.

مواردی که سطح ارتباط شما با بی بی را کاهش می دهند:

  • هیچوقت نگذارید میزان سلامتی بی بی به صفر برسد. برای حلوگیری از این موضوع، هر وقت میزان سلامتی بی بی کاهش یافت او را آرام کنید.
  • اگر سلامتی بی بی به سرانجام رسید، تنها راه بازیابی آن خوابیدن در اتاق شخصی تان در سریع ترین زمان ممکن است. اگر سلامتی او در حالت صفر باقی بماند، میزان ارتباط تان به شدت کاهش می یابد. فایل ذخیره خود را دوباره بارگذاری کنید یا در اتاق تان بخوابید.

سطح ارتباط شما با بی بی با پنج ستاره تعیین می گردد. برای دریافت این تروفی باید به هر پنج ستاره برسید. با دنبال کردن راستا زیر می توانید سطح ارتباط خود با بی بی را ببینید:

  1. وارد نقشه بازی شوید.
  2. جهت سمت چپ را فشار دهید.
  3. Bridge Links
  4. روی آی دی خود کلیک کنید.
  5. Delivery Stats
  6. BB Connection Level

A Baby Blessing

برای تروفی بالا تنها باید یک لایک از سمت بی بی دریافت کنید. برای رسیدن به این هدف، دو راه سریع و آسان وجود دارد:

  • در اتاق شخصی خود، روبه روی آینه بروید و آنالوگ سمت راست حرکتی انجام دهید و از سم عکس بگیرید.
  • با فاصله خیلی زیادی بپرید. برای مثال با استفاده از آیتم Speed Skeleton می توانید پرش های بلندی داشته باشید.

Prominent Porter

برای دریافت این تروفی باید در صفحه نتیجه دلیوری ها در یکی از قسمت بندی ها به درجه 10 (Grade 10) برسید. برای اطلاعات بیش تر توضیحات تروفی Great Deliverer را مطالعه کنید.

Great Deliverer

برای دریافت این تروفی باید در همه دسته بندی دلیوری ها به درجه 60 (Grade 60) برسید. این تروفی آنلاین است و برای دریافت آن باید به سرورهای دث استرندینگ متصل باشید.

لازم به ذکر است که در راستا دریافت تروفی Best Beloved - پنج ستاره کردن تمامی تاسیسات - این تروفی را هم به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد.

همان طور که بالاتر گفتیم، دلیوری ها به پنج دسته بندی مختلف تقسیم می شوند. هر ماموریت، به یکی از این دسته بندی ها تعلق دارد که در صورت به سرانجام رساندن آن مرحله مقداری XP برای همان دسته بندی دریافت خواهید کرد.

با این حال، دسته بندی Bridge-Link کمی متفاوت است و برای آن باید حتما آنلاین باشید. این دسته بندی در حقیقت همان Bridge Grade شماست که در صورت دریافت لایک از سوی سایر بازی نمایندگان، افزایش می یابد. برای دریافت این تروفی باید به Bridge-Link هم توجه داشته باشید. علاوه بر این، برای دریافت تروفی بالا باید در صفحه جوایز ماموریت ها در همه دسته بندی ها به سطح 60 رسیده باشید.

اگر توضیحات تروفی های قبلی را مطالعه نموده باشید، گفتیم که از کجا بفهمیم یک ماموریت به کدام دسته بندی تعلق دارد و از کجا می توان تفاوت آن ها را تشخیص داد. با این حال، بد نیست توضیحاتی درباره Bridge-Link هم بدیم.

Bridge-Link در واقع جزء دسته بندی ماموریت ها به حساب نمی آید و اساسا به تعداد لایک هایی که از دیگران بازی نمایندگان می گیرید بستگی دارد. برای اینکه در این قسمت به لول 60 برسید، باید حدود 20 تا 25 هزار لایک از دیگر بازی نمایندگان دریافت کنید. سریع ترین راه رسیدن به لول 60 این است که دائما آیتم ها و سازه های جدیدی بسازید و آن ها را به Shared Online Locker - در ترمینال ها - اهدا کنید. با انجام این کار، زمانی که ماموریت بعدی خود را تکمیل کنید، لایک های بسیار زیادی دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که سطح Bridge-Link بلافاصله بعد از دریافت لایک ها بالا نمی رود. برای افزایش سطح آن، باید یک ماموریت را کامل کنید. اگر مرتب سازه های مختلفی بسازید و آیتم های زیادی اهدا کنید، تا سرانجام بخش داستانی می توانید سطح Bridge-Link را به 60 برسانید.

Catcher Crusher

برای تروفی بالا باید یک Catcher را شکست دهید.

زمانی که بی تی های شما را گیر می اندازند، مجبور می شوید با دشمنان بزرگی مبارزه کنید که به آن ها کچر می گوییم. این دسته از دشمنان را می توانید با پرتاب نارنجک یا با استفاده از اسلحه های Anti-BT بکشید.

این تروفی در حقیقت بخش جدا نشدنی داستان بازی است. در سرانجام مرحله Order No. 16 در اپیزود دوم، باید با یک کچر مبارزه کنید که خوشبختانه بازی برای این کار نارنجک های زیادی هم در اختیارتان می گذارد. جهت سمت راست را فشار دهید تا منوی اسلحه ها باز گردد و سپس نارنجک را انتخاب کنید. زمانی که کچر را از بین بردید، تروفی آنلاک می گردد.

Snooze ‘n Soothe

برای دریافت این تروفی باید از طریق خوابیدن سلامتی خود را دوباره به دست بیاورید.

با نگه داشتن مثلث محموله ها را از روی خود بردارید، دکمه دایره را برای نشستن نگه دارید و حالا مربع را بزنید تا بخوابید. با این کار سم استراحت می نماید و می تواند سلامتی خود را دوباره به دست بیاورد.

Boots Are a Porters Best Friend

برای تروفی بالا تنها ضروری است تا یک بار کفش های خود را عوض کنید.

طی مرحله Order No. 7 در اپیزود دوم، دستورالعمل ساخت کفش های جدید را به دست می آورید. بعد از این ماموریت، در ترمینال ها می توانید کفش های جدیدی بسازید. زمانی که کفش های جدید ساختید، از ترمینال خارج شوید و دکمه آپشن را فشار دهید. حالا جهت سمت چپ را بزنید و به بخش Cargo بروید. در اینجا کفش های جدیدی که ساخته اید را انتخاب کنید و بپوشید. اگر نمی خواهید برای ساخت کفش منابع خود را هدر دهید، می توانید آن ها را در محیط بازی پیدا کنید یا از دشمنان بگیرید.

Hooked on Delivering

برای دریافت تروفی بالا باید در مجموع 700 آیتم یا محموله را به مقصد برسانید. در راستا دریافت تروفی Best Beloved - پنج ستاره کردن تمامی تاسیسات - به طور قطعی این تروفی را هم می گیرید. برای اینکه سطح همه تاسیسات را به حدبیشتر خود برسانید، باید 2000 تا 2500 محموله را جابه جا کنید.

با دنبال کردن مراحل زیر می توانید تعداد آیتم هایی که حمل نموده اید را ببینید:

  1. وارد نقشه بازی شوید.
  2. جهت سمت چپ را بزنید.
  3. Bridge Links
  4. روی آی دی پلی استیشن خود کلیک کنید.
  5. Orders
  6. Total Pieces of Cargo Delivered

Pumped Porter

برای دریافت این تروفی باید در مجموع 3000 کیلوگرم محموله را جابه جا کنید. در راستا دریافت تروفی Best Beloved - پنج ستاره کردن تمامی تاسیسات - به طور قطعی این تروفی را هم می گیرید. برای اینکه سطح همه تاسیسات را به حدبیشتر خود برسانید، باید 30 تا 40 هزار کیلوگرم محموله را جابه جا کنید.

با دنبال کردن مراحل زیر می توانید مجموع وزن آیتم هایی که حمل نموده اید را ببینید:

  1. وارد نقشه بازی شوید.
  2. جهت سمت چپ را بزنید.
  3. Bridge Links
  4. روی آی دی پلی استیشن خود کلیک کنید.
  5. Orders
  6. Total Weight of Cargo Delivered

Well-Traveled

برای تروفی بالا باید در مجموع 80 کیلومتر مسافت را در طول بازی طی کنید. پس از انجام این کار، زمانی که یک سفارش را کامل کنید، تروفی آنلاک خواهد شد. توجه داشته باشید که احتیاجی نیست برای یک سفارش 80 کیلومتر راه بروید!

برای این تروفی تنها مجموع مسافت هایی که طی نموده اید حساب می گردد. در حقیقت می توانیم بگوییم که این تروفی را هم به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد چرا که در طول بخش داستانی مطمئنا بیش تر از 80 کیلومتر راه خواهید رفت.

برای اینکه مسافت هایی که طی نموده اید را ببینید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد نقشه بازی شوید.
  2. جهت سمت چپ را بزنید.
  3. Bridge Links
  4. روی آی دی پلی استیشن خود کلیک کنید.
  5. Delivery Stats
  6. Total Distance Traveled

در راه دریافت تروفی پلاتینوم، حدود 1000 تا 1500 کیلومتر را طی خواهید کرد.

God Particle Go-Getter

برای دریافت این تروفی باید خانه هیگز (Higgs) را پیدا کنید. خانه هیگز در منطقه Central Region و در داخل Peter Englerts facility واقع شده است. این مکان دقیقا در بخش غربی Lake Knot City قرار گرفته است. توجه داشته باشید که برای باز شدن در این مکان ابتدا باید اپیزود نهم بخش داستانی را به سرانجام رسانده باشید. بعد از کامل کردن اپیزود نهم، هر زمان که خواستید - حتی بعد از اتمام بخش داستانی - می توانید به این مکان بروید و تروفی را دریافت کنید.

Rest In Pieces

برای دریافت این تروفی باید به منطقه بی تی ها بروید و سپس بدون اینکه متوجه شوند، بند ناف یکی از آن ها ببرید.

برای انجام این کار ابتدا Cord Cutter را به دست بیاورید؛ این آیتم را به صورت اتوماتیک طی مرحله Order No. 46 در اپیزود پنجم به دست می آورید.

بعد از این مرحله، به یکی از مناطق بی تی ها بروید و با دکمه مربع بند ناف یکی از آن ها قطع کنید. همه بی تی ها بند ناف دارند. برای تعیین جای بی تی ها می توانید از اسکنر خود - دکمه R1 - بهره ببرید. لازم به ذکر است که بی تی ها تنها در آب و هوای بارانی پیدایشا می گردد. با این حال، در طول بخش داستانی به مراتب با آن ها برخورد خواهید کرد و لازم نیست برای دریافت این تروفی به مکان خاصی بروید.

Any Porter in a Storm

برای دریافت این تروفی باید با حمل نماینده های دیگر معامله کنید. این حمل نماینده ها که در واقع جزء کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) هستند، هر از چند گاهی در منطقه Central Region پیدایشان می گردد. این افراد در گروه های دو تا سه نفره حرکت می نمایند و هم در حالت آفلاین و هم آنلاین می توانید آن ها را ببینید.

این دسته از کاراکترها دقیقا مثل سم هستند و همانند او هم لباس می پوشند. معمولا در بخش شرقی Central Region - سمت راست - می توانید آن ها را ببینید. همچنین آن ها در تاسیساتی مثل Engineer ، Craftsman ، Elder ، Film Director و Junk Dealer سر و کله شان پیدا می گردد.

به جز این مورد، در محیط بازی هم می توانید آن ها را ببینید. لازم به ذکر است که این دسته از حمل نماینده ها به کوه های برفی نمی فرایند.

زمانی که با این افراد برخورد کردید، ابتدا تا جایی که می توانید با استفاده از تاچ پد به آن ها لایک بدهید. سپس به منوی محموله های خود بروید، یک آیتم را انتخاب کنید و روی زمین مقابل آن ها رهایش کنید. اگر آیتمی که انتخاب کردید توجه آن ها را جلب کرد، آیتم را برمی دارند. آنقدر به این افراد آیتم دهید تا در نهایت آن ها هم به شما پیشنهاد دهند. با دریافت آیتم پیشنهادی آن ها، تروفی آنلاک خواهد شد.

Sleep Tight, Little BB

برای دریافت این تروفی باید زمانی که بی بی گریه می نماید، او را آرام کنید.

زمانی که به زمین می خورید، بی بی شروع به گریه کردن می نماید. از یک تپه پایین بروید و سپس به چند سنگ برخورد کنید تا سم روی صورتش بیوفتد؛ دقیقا جایی که بی بی متصل شده است. در این لحظه محفظه بی بی قرمز می گردد و صدای گریه بی بی را می شنوید.

حالا L1 را نگه دارد و جهت سمت پایین را بزنید. سپس دکمه مربع را برای آرام کردن بی بی بزنید. در این مرحله به آرامی درسته را به بالا و پایین حرکت دهید. بعد از چند ثانیه گریه بی بی قطع می گردد و تروفی را دریافت خواهید کرد.

A Shout in the Dark

برای دریافت این تروفی باید دیگر بازی نمایندگان حاضر در بازی را صدا بزنید و جواب آن ها را بشنوید.

برای انجام این کار، ابتدا دکمه تاچ پد را فشار دهید تا با دیگر بازی نمایندگان آنلاین ارتباط برقرار کنید. زمانی که صدای آن ها را شنیدید، تروفی آنلاک می گردد. توجه داشته باشید که این کار لزوما در همان دفعات اول جواب نمی دهد. تنها در بخش های مختلف بازی تاچ پد را فشار دهید و منتظر پاسخ دیگران بمانید. در نهایت تروفی را می گیرید.

همان طور که پیداست، برای دریافت این تروفی باید آنلاین باشید و به سرورهای بازی متصل بمانید.

Public Service Porter

به تاسیسات Junk Dealer واقع در منطقه Central Region بروید. در آنجا تعدادی محموله آلوده می بینید. یکی از آن ها را بردارید. سپس به دریاچه قیری که در بخش جنوبی Junk Dealer واقع شده است بروید. محموله آلوده ای که برداشته بودید را در دست راست خود بگیرید و آن را به داخل دریاچه پرتاب کنید. با این کار تروفی آنلاک خواهد شد.

Trail-Blazer

برای این تروفی باید تمامی سازه های حاضر در بازی را تا سرانجام آپگرید کنید.

برای این تروفی باید سازه های زیر را آپگرید کنید:

GENERATOR (PCC Lv. 1)

  • لول دوم: 400تا فلز
  • لول سوم: 100تا کریستال و 400تا فلز

WATCHTOWER (PCC Lv. 1)

  • لول دوم: 32تا کریستال و 400تا فلز
  • لول سوم: 150تا کریستال، 800تا فلز

SAFEHOUSE (PCC Lv. 2)

  • لول اول: 300تا کریستال و 2400تا Special Alloys
  • لول دوم: 500تا کریستال، 4500تا Special Alloys
  • لول سوم: 1000تا کریستال، 6840تا Special Alloys

TIMEFALL SHELTER (PCC Lv. 1)

  • لول دوم: 32تا کریستال و 400تا فلز
  • لول سوم: 300تا کریستال و 1200تا فلز

ZIPLINE (PCC Lv. 2)

  • لول دوم: 240تا Chemicals، 480تا Special Alloys
  • لول سوم: 300تا کریستال و 1440تا Chemicals و 1440تا Special Alloys

POSTBOX (PCC Lv. 1)

  • لول دوم: 200تا فلز
  • لول سوم: 600تا فلز

BRIDGE (PCC Lv. 1)

  • لول اول: 800تا فلز
  • لول دوم: 96تا کریستال و 1600تا فلز
  • لول سوم: 500تا کریستال و 2800تا فلز

با رفتن نزدیک سازه ها و نگه داشتن دکمه آپشن و انتخاب گزینه Upgrade Structure می توانید آن ها را آپگرید کنید. لازم به ذکر است که جاده ها را نمی توانید آپگرید کنید و برای این تروفی می توانید آن ها را نادیده بگیرید.

با آپگرید کردن سازه هایی که خودتان ساختید هم می توانید این تروفی را دریافت کنید. همچنین برخی بازی نمایندگان گزارش داده اند که با آپگرید کردن سازه های دیگران هم آن ها تروفی را گرفته اند و هم کسانی که سازه را ساخته بودند. اگر سازه های دیگران را آپگرید کردید و تروفی آزاد نشد، سراغ سازه های خود بروید و آن ها را آپگرید کنید.

یک راه سریع برای دریافت این تروفی وجود دارد: یک سیو جدا و دستی بسازید، حالا به یک تاسیساتی که اتاق شخصی دارد بروید. وارد ترمینال شوید و روی Claim Materials کلیک کنید و همه منابعی که احتیاج دارید را انتخاب کنید. حالا پیش یکی از سازه ها بروید و آن را آپگرید کنید. زمانی که منابع تاسیسات تمام شد، به یک مکان دیگر برای ساخت تهجیزات باقی مانده فست تراول کنید و این کار را تکرار کنید. سپس فایل ذخیره خود را دوباره بارگذاری کنید تا منابع تان بازگردد. همچنین اگر با مشکل کمبود منابع روبرو شدید می توانید سایر چیزها را بازیافت کنید.

I Couldnt Hold it In

برای دریافت این تروفی باید در محیط بیرون بازی دستشویی کنید.

زمانی که در محیط بیرون هستید، جهت سمت راست را نگه دارید و سپس آنالوگ سمت راست را بالا ببرید و گزینه Urinate را انتخاب کنید. حالا با کلید L2 نشانه گیری کنید و با R2 عملیات را شروع کنید! به محض اینکه دست به کار شدید، تروفی آنلاک می گردد. پس از سرانجام کار، در جایی که دستشویی کردید یک قارچ در می آید که سایر بازی نمایندگان آنلاین می توانند آن را ببینند.

توجه داشته باشید که اگر در اتاق شخصی خود به دستشویی بروید، تروفی آنلاک نخواهد شد.

All Roads Lead to the UCA

برای این تروفی باید یک جاده بسازید.

طی مرحله Order No. 25 در اپیزود سوم برای پیشبرد بخش داستانی مجبور هستید تا یک جاده بسازید. بنابراین، تروفی را به صورت اتوماتیک دریافت خواهید کرد و آن را از دست نخواهید داد.

Soothing Sounds

برای تروفی بالا باید از موزیک پلیر خود بهره ببرید.

موزیک پلیر در ابتدای مرحله Order No. 4 در دسترس قرار می گیرد. حالا زمانی که در اتاق سم هستید، به نقشه ای که روی دیوار قرار گرفته نزدیک. در آنجا می توانید از طریق بخش Orders / Data وارد موزیک پلیر شوید و آهنگ دلخواه خود را پخش کنید. بعد از پخش آهنگ تروفی را دریافت خواهید کرد.

Building Bridges

برای دریافت این تروفی باید Bridge Link خود را به درجه یک برسانید.

Bridge Link بعد از کامل شدن ماموریت داستانی Order No. 9 در اپیزود دوم در دسترس قرار می گیرد. حالا زمانی که آنلاین هستید و به سرورهای بازی متصل شده اید، ماموریت ها را انجام دهید و از وسایلی که دیگر بازی نمایندگان در محیط بازی قرار داده اند بهره ببرید. به آن ها لایک دهید و بگذارید تا بقیه هم از سازه های شما استفاده نمایند. تا زمانی که به سرورهای بازی متصل هستید، Bridge Link به صورت اتوماتیک طی صفحه جوایز سرانجام هر ماموریت بالاتر می رود. با کامل کردن هر دلیوری، بسته به اینکه نسبت به دلیوری قبلی چه تعداد لایکی دریافت نموده اید، درجه Bridge Link هم بالاتر می رود.

Homo Faber

برای دریافت این تروفی باید تمامی تجهیزات و اسلحه های موجود در بازی را بسازید.

در مجموع 72 در آیتم در بازی وجود دارد که می توانید آن ها را بسازید. برای این تروفی نه تنها باید همه آن ها را یکبار بسازید، بلکه باید حداقل یک بار در کوله پشتی خود قرارشان دهید و با هر وسیله نقلیه هم حداقل یکبار رانندگی کنید. برای دریافت طرح ساخت آیتم ها، سطح تاسیسات خود را به پنج ستاره برسانید، بخش داستانی را تمام کنید و تمامی ماموریت های Orders for Sam را انجام دهید. با انجام این کار، 71 طرح ساخت به دست خواهید آورد. بعد از این تنها یک طرح باقی می ماند که می توانید با برداشتن چیپ مموری شماره 31 آن را به دست آورید. در ویدیوی مربوط به کالکتیبل ها که بالاتر قرار دادیم، می توانید مکان آن را ببینید.

لازم به ذکر است که سه آیتم Oxygen Mask ، Power Gloves و Thermal Pad را تنها می توانید در کوه های برفی بسازید. سایر آیتم ها از طریق ترمینال های موجود در دنیای بازی، قابل ساخت هستند. یادتان باشد که همه آیتم ها را داخل کوله پشتی خود بذارید و حتما از وسایل نقلیه ای ساختید، بهره ببرید.

برای اینکه ببینید آیتمی را ساخته اید یا نه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به یک ترمینال بروید.
  2. Fabricate Equipment
  3. روی یک آیتم کلیک کنید تا توضیحات آن را بخوانید.
  4. در پایین سمت چپ توضیحات آیتم یک مربع سفید رنگ کوچک وجود دارد. اگر این مربع خالی بود، یعنی آیتم را نساخته اید. اگر تیک خورده بود، یعنی آن آیتم را ساخته اید.

در بخش زیر می توانید فهرست کامل آیتم ها را با محل دقیق یا ماموریتی که طی آن طرح ساخت را دریافت می کنید، ببینید:

ابزارها

Ladder - Order No. 4

Climbing Anchor (Lv. 1) - Order No. 4

Climbing Anchor (Lv. 2) - Mountaineer Level 3

PCC (Lv. 1) - Order No. 5

PCC (Lv. 2) - Order No. 27

Container Repair Spray - Order No. 8

Blood Bag - Order No. 14

Smoke-Emitting Decoy - Order No. 18

Vog-Emitting Decoy Cargo - Elder Level 2

تجهیزات

Bridges Boots (Lv. 1) - Order No. 7

Bridges Boots (Lv. 2) - Order No. 24

Bridges Boots (Lv. 3) - Order No. 50]

Power Skeleton (Lv. 1) - Order No. 19

Power Skeleton (Lv. 2) - Engineer Level 3

Power Skeleton (Lv. 3) - Engineer Level 4 or 5

Speed Skeleton (Lv. 1) - Order No. 34

Speed Skeleton (Lv. 2) - Junk Dealer Level 3 or Level 4

Speed Skeleton Lv. 3

All-terrain Skeleton (Lv. 1) - Order No. 47

All-terrain Skeleton (Lv. 2) - The Roboticist Level 3

All-terrain Skeleton (Lv. 3) - The Roboticist Level 4

Armor Plate (Lv. 1) - Waystation North of Mountain Knot City Level 1 or 2

Armor Plate (Lv. 2) - Waystation North of Mountain Knot City Level 3

Armor Plate (Lv. 3) - Waystation North of Mountain Knot City Level 4

Armor Plate (Lv. 4) - Waystation North of Mountain Knot City Level 5

Oxygen Mask - [Order No. 59] -> Mountain Knot City

Power Gloves [Order No. 50] -> Mountain Knot City

Thermal Pad [Order No. 55] -> Mountain Knot City

اسلحه ها

Bola Gun (Lv. 1) - Order No. 22

Bola Gun (Lv. 2) - Craftsman Level 3

Anti-BT Handgun (Lv. 1) - Order No. 33

Anti-BT Handgun (Lv. 2) - Chiral Artist

Sticky Gun

Handgun (Lv. 1) - South Knot City Level 1 or 2

Handgun Lv. 2

Handgun (HG Custom) - Peter Englert Level 3

Assault Rifle (Lv. 1) - South Knot City Level 1 or 2

Assault Rifle (Lv. 2) - Order No. 43

Assault Rifle (Lv. 3) - Mountain Knot City Level 3

Assault Rifle (HG Custom) - Peter Englert Level 5

Non-Lethal Assault Rifle (Lv. 1) - Order No. 41

Non-Lethal Assault Rifle (Lv. 2) - Order No. 43

Non-Lethal Assault Rifle (Lv. 3) - Mountain Knot City Level 3

Non-Lethal Assault Rifle (HG Custom) - Peter Englert Level 5

Shotgun (Lv. 1) - Order No. 52

Shotgun (Lv. 2) - Photographer Level 3

Shotgun (HG Custom) - Peter Englert Level 4

Riot Shotgun (Lv. 1) - Order No. 52

Riot Shotgun (Lv. 2) - Photographer Level 4

Riot Shotgun (HG Custom) - Peter Englert Level 4

Grenade Launcher - Order No. 61

Remote-Detonation Grenade Launcher - Distribution Center North of Edge Knot City, upon first visit

Quadruple Rocket Launcher - Edge Knot City, upon first visit

Multi-Rocket Launcher - Exo-devo Biologist Level 4

Hematic Grenade (Lv. 1) - Order No. 14

Hematic Grenade (Lv. 2) - Paleontologist Level 1 or 2

Smoke Grenade (Lv. 1) - Order No. 19

Smoke Grenade (Lv. 2) - Craftsman Level 4

Stun Bomb - Order No. 34

Remote Stun Bomb - Junk Dealer Level 3 or Level 4

Grenade - South Knot City Level 1 or 2

وسایل نقلیه

Floating Carrier (Lv. 1) - Order No. 27

Floating Carrier (Lv. 2) - Weather Station Level 3

Reverse Trike - Order No. 23

Reverse Trike: Long Range - Order No. 23

Reverse Trike: Defensive

Reverse Trike: Ride Type - Memory Chip #31

Truck

Truck: Long Range Lv. 1

Truck: Long Range (Lv. 2) - Distribution Center South of Lake Knot City Level 4

Truck: Long Range (Lv. 3) - Distribution Center South of Lake Knot City Level 5

Truck: Defensive

منبع: PowerPyx

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 877

به "راهنمای دریافت تروفی های Death Stranding" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای دریافت تروفی های Death Stranding" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای دریافت تروفی های Death Stranding"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید