زاخارووا خطاب به ماکرون:از جلیقه زردها هم حمایت کنید

به گزارش تور تایلند ارزان، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره اعتراضات بلاروس را ریاکارانه توصیف کرد.

زاخارووا خطاب به ماکرون:از جلیقه زردها هم حمایت کنید

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به نقل از تاس، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن ریاکارانه خواندن اظهارات امانوئل ماکرون درباره اعتراضات بلاروس، از رئیس جمهور فرانسه دعوت کرد تا از معترضین در اتحادیه اروپا نیز حمایت کند.

زاخاروا گفت که ریاکاری همین است؛ از تظاهرات در بلاروس حمایت می نماید، اما چه زمانی او در اتحادیه اروپا درخواست حمایت از اعتراضات مسالمت آمیز صدها هزار جلیقه زرد را خواهد داد؟

ماکرون روز گذشته خواهان حمایت اتحادیه اروپا از اعتاضات در بلاروس شده بود.

اتحادیه اروپا به موجب اعتراضات در بلاروس تحریم هایی را علیه این کشور در نظر گرفته است. معترضین معتقد به تقلب در انتخابات هفته گذشته هستند.

اعتراض های خیابانی به تقلب در انتخابات ریاست جمهوری بلاروس از یکشنبه گذشته و به دنبال اعلام پیروزی الکساندر لوکاشنکو با کسب نزدیک به 80 درصد آراء شروع شد.

در همین رابطه روز گذشته لوکاشنکو در اظهاراتی عنوان داشت که بلاروس با انقلاب رنگی روبرو است.

واژه انقلاب رنگی به مجموع اقداماتی که از سوی کشورهای غربی برای براندازی حکومت ها در کشورهای استقلال یافته از اتحاد جماهیر شوروی به کار گرفته می شود، اطلاق می شود.

لوکاشنکو با بیان این حرف و ذکر این مطلب که انقلاب رنگی در بلاروس فقط منحصر به بلاروس نشده و از مرزهای این کشور فراتر می رود خواهان یاری از سوی روسیه شده بود. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1309

به "زاخارووا خطاب به ماکرون:از جلیقه زردها هم حمایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا خطاب به ماکرون:از جلیقه زردها هم حمایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید