زیباترین دیدنی های سامسون ترکیه برای گردش در این شهر زیبا

به گزارش تور تایلند ارزان، سامسون یکی از شهرهای زیبایی است که در ترکیه واقع شده است این شهر دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است این شهر بندری بسیار زیبا است و با مجذوب کنندهیت هایی که دارد می تواند برای گردشگران مجذوب کننده باشد تجربه سفر به این شهر زیبای ترکیه می تواند برای هر گردشگری مورد توجه باشد و با یکی دیگر از جاذبه های متفاوت در ترکیه آشنا می شوید. این شهر توریستی بسیار با اهمیت است و یکی از شهرهای تجاری است که باید از آن ها دیدن کنید از دیگر جاذبه های مهمی که در این شهر از ترکیه وجود دارد می توان به بناهای تاریخی کلیسا اشاره نمود با دیدن این بناهای تاریخی می توانید جاذبه های بسیار زیبایی را مشاهده کنید. این منطقه گردشگری از ترکیه به دلیل اینکه بکر است مورد توجه قرار می گیرد و اگر قصد دارید سفری متفاوت به ترکیه را داشته باشید باید به این شهر سفر کنید. یکی از مهم ترین بناهای تاریخی در این شهر بنای یادبود اونور آنتی است این مجسمه یک سازه هنری ارزشمند است که بهتر است از آن دیدن کنید. بخش های مهم دیگر از آثار تاریخی در این شهر دفینه های مشهور تاریخی اکیز تپه تومولوس است این دفینه ها دارای ارزش تاریخی بسیار زیادی هستند و با دیدن مجموعه این آثار تاریخی می توانید با یکی دیگر از مجذوب کنندهیت های تاریخی و دیدنی های سامسون آشنا شوید.

زیباترین دیدنی های سامسون ترکیه برای گردش در این شهر زیبا

دیدنی های مهم شهر سامسون ترکیه:

شهر سامسون دارای طبیعتی بسیار زیبا است این شهر در نواحی اطرافی خود دارای روستاهایی ات که طبیعت بکری را به خود اختصاص داده اند از مهم ترین روستاهای این شهر می توان به روستای کاراکون اشاره نمود این روستا دارای طبیعتی چشم نواز است و برای دور شدن از زندگی شهری و هیاهوی آن می توانید سفری به این منطقه بکر داشته باشید.

این شهر یکی از دیدنی های ترکیه برای گردشگران و علاقه مندان است مکان های دیدنی قونیه ترکیه نیز دارای جذابیت زیادی هستند که اگر از علاقه مندان هستید می توایند در لینک با جاذبه های بیشتری از این منطقه آشنا شوید.

روستای کاراکون:

یکی از مهم ترین دیدنی های سامسون روستای کاراکون می باشد که در نزدیکی این شهر واقع شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید و می خواهید یک روز تفریحی عالی را سپری کنید پیشنهاد می کنیم روستای کاراکون در شهر سامسون را از قلم نیاندازید. این مکان دیدنی دارای هوای مطلوب و چشم انداز فوق العاده ای می باشد.اگر می خواهید چند ساعتی را از زندگی شهری و شلوغی های آن به دور باشید می توانید از طریق آژانس های مسافرتی شهر سامسون به این روستای دیدنی بروید از از آن بازدید نمایید.

دره شاهین کایا:

اگر بخواهیم یکی از شگفتی های طبیعت در کشور ترکیه را به شما معرفی نماییم دره شاهین کایا یکی از بهترین مکان های تفریحی در شهر سامسون می باشد که می تواند شما را حیرت زده نماید. این دره دیدنی یکی از بزرگترین دره ها در کشور ترکیه می باشد و برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. شما می توانید با سفر به سامسون از این دره دیدنی بازدید نمایید و بر روی دریاچه سرخ قایق سواری نمایید. همه روزه تور های ویژه ای به سمت این دره زیبا می فرایند تا زیبایی های این مکان دیدنی را به گردشگران نشان دهند. این دره دیدنی یکی از بهترین مکان هایی ست که می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود به ترکیه لذت ببرید.

مجسمه انور آنتی:

یکی دیگر از دیدنی سامسون بنای یادبود انور آنتی می باشد که در این شهر واقع شده است و برای بازدید از آن باید به پارک آتاتورک مراجعه نمایید. بازدید از این بنای دیدنی همه روزه برای بازدید عموم آزاد می باشد. این مجسمه دیدنی از طریق هاینریش کریپل مجسمه ساز مشهور اتریشی ساخته شده است و برای مردم این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مجسمه قدرت آتاتورک در گذشته را به نمایش گذاشته است و در منطقه ای قرار گرفته است که آتاتورک جنگ استقلال ترکیه را از آنجا آغاز کرده است. اگر قصد سفر به شهر سامسون را دارید پیشنهاد می کنیم حتما به پارک آتاتورک سفر نمایید و از زیبایی های آن استفاده نمایید.

موزه سامسون:

این موزه تاریخی یکی دیگر از مکان های جذابی ست که می توانید از آن بازدید نمایید. موزه باستان شناسی و مردم شناسی این شهر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می توانید در آن تاریخ و گذشته این شهر را مرور نمایید. در این موزه دیدنی گردشگران می توانند جواهرات، سکه های قدیمی، موزائیک های دوران روم باستان و … را مشاهده نمایند. همچنین در این موزه یک بخش ویژه وجود دارد که تمام تاریخ این شهر و کشور ترکیه را در کتاب های متعددی با جلد های فراوان جمع آوری کرده اند و بازدیدنمایندگان با مراجعه به آن بخش می توانند تاریخ این شهر را در کتاب های موجود در این موزه بخوانند. اگر قصد سفر به کشور ترکیه را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از این موزه تاریخی بازدید نمایید.

وزیر کوپرو این منطثه از مهم ترین منطقه ها باستانی در ترکیه و شهر سامسون است اما جاذبه های دیدنی این منطقه از جذابیت بیشتری برخوردار هستند شما علاقه مندان و گردشگران در سفر خود به ترکیه و شهر زیبای سامسون می توانید با مجموعه باستانی 2000 ساله این منطقه آشنا شوید این منطقه علاوه بر جاذبه های تاریخی خود دارای طبیعت زیبایی است.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2253

به "زیباترین دیدنی های سامسون ترکیه برای گردش در این شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین دیدنی های سامسون ترکیه برای گردش در این شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید