سناتور رند پل همچنان به تقلب در انتخابات 2020 آمریکا معتقد است

به گزارش تور تایلند ارزان، چندین روز پس از آنکه جو بایدن به عنوان رئیس جدید کاخ سفید روی کار آمده و دموکراتها کنترل سنا را به دست گرفتند، سناتور رند پل جمهوریخواه بار دیگر بدون ارائه سند و مدرکی مدعی وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شد.

سناتور رند پل همچنان به تقلب در انتخابات 2020 آمریکا معتقد است

سناتور رند پل در برنامه ای بی سی گفت: درباره اینکه آیا تقلبی اتفاق افتاده بود یا خیر، باید بگویم که هرگز به ما اجازه ندادند هیچگونه ارائه ای در دادگاه داشته باشیم که بگردد حقیقتا به آنالیز مدارک پرداخت. بیشتر موارد را به بهانه فقدان پایه و اساس رد کردند و این یک راه برای عدم آنالیز موضوع است.

خبرنگار ای بی سی در پاسخ به او گفت: هیچ انتخاباتی عالی نیست. بعد از تحقیقات و شمارش و بازشماری ها، وزارت دادگستری به ریاست ویلیام بار که شخص ترامپ منصوب نموده بود، گفت هیچ مدرکی دال بر تقلب گسترده وجود ندارد. آیا نمیتوانید بگویید که این انتخابات دزدیده نشده است؟

این سناتور اهل کنتاکی پاسخ داد: حرفم این است که اگر ما میخواهیم اعتماد بیشتری به انتخابات های ما وجود داشته باشد و 75 درصد از جمهوریخواهان هم با من موافق هستند، باید به انسجام انتخابات نگاهی بیندازیم.

رند پل به نقش دونالد ترامپ در تردیدافکنی درباره این انتخابات اذعان نکرد.

زمانی که این سناتور با حرف های ویلیام بار به چالش کشیده شد، گفت: بله او چنین حرفی زد. آن یک اظهار عقیده بود. در آن ایالتها هیچ نوع آنالیز برای رسیدگی به مسائلی که ما داشتیم و اینکه ببینیم که آیا میگردد آنها را درست کرد یا خیر انجام نشد. مسائل زیادی بود و مقامهای ایالتی به شکلی غیرقانونی قانون را تغییر دادند و این باید درست گردد و من قصد دارم برای تصحیح آن سخت تر کار کنم و حرف کسانی که مرا دروغگو خطاب می نمایند، تاثیری بر من ندارد.

در حالی که رند پل یکی از بسیار جمهوریخواهانی است که ادعاهای بی اساس ترامپ درباره تقلب انتخاباتی را تکرار می نماید، این سناتور کنتاکی با تایید کالج الکترال در هفتم ژانویه مخالفتی ندارد و پیشتر هم گفته بود که به اعتقاد او کنگره نباید نتایج را باطل میکرد.

سناتور ایمی کلوبشار، از سیاستمداران دموکرات آمریکایی در مصاحبه جداگانه ای با ای بی سی به اظهارات رند پل پاسخ داد. او گفت: همانطور که به حرفهایش گوش میکردم، با خودم گفتم خب برای همین است که جو بایدن برده است.

کلوبشار اضافه نمود: مردم آمریکا همین الان مسائلی دارند. آنها به بسته کمکی مرتبط با پاندمی احتیاج دارند. من کاملا باور دارم که ما میتوانیم این دادگاه استیضاح را مدیریت کنیم و همانطور که مردم آمریکایی این کار را مینمایند، برای آنچه ما احتیاج داریم انجام گردد، تردستی کنیم.

این سناتور دموکرات گفت که برگزاری دادگاه استیضاح برای ترامپی که از راس قدرت رفته است، مطابق قانون اساسی است. او اضافه نمود: همینطور راهی هست که در آینده اجازه ندهیم ترامپ دوباره در انتخابات شرکت کند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1599

به "سناتور رند پل همچنان به تقلب در انتخابات 2020 آمریکا معتقد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور رند پل همچنان به تقلب در انتخابات 2020 آمریکا معتقد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید