شاد رایگان می ماند خبرنگاران

به گزارش تور تایلند ارزان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آنالیز لایحه بودجه با رایگان بودن تعرفه اینترنت شبکه شاد(آموزش به دانش آموزان) در سال 1400 موافقت کردند.

شاد رایگان می ماند خبرنگاران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دهمین جلسه آنالیز لایحه بودجه 1400 روز یکشنبه در بخش درآمدی و رسیدگی به اصلاحات اعمال شده موارد ارجاعی از صحن مجلس به کمیسیون تلفیق در حال برگزاری است و نمایندگان با برطرف ابهامی درباره رایگان بودن اینترنت پیغام رسان های داخلی مانند شاد و دانشگاه ها موافقت کردند.

پیش از این نمایندگان در تبصره (18) دولت را مکلف نموده بودند که نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیغام رسان های داخلی 20 درصد نرخ تعرفه های پیغام رسان های خارجی معین و وصول نماید. این مصوبه سبب ایجاد ابهام برای تعرفه اینترنت پیغام رسان های داخلی مانند شاد، دانشگاه ها، مراکز دولتی و ... شد.

مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم پیشنهاد برطرف ابهام را بیان کرد که نمایندگان با آن موافقت کردند. بر اساس این پیشنهاد پیغامرسان های داخلی مانند شاد مشمول 20 درصد نرخ تعرفه نخواهد شد و همچنین قیمت ترافیک پیغام رسان داخلی حداکثر 20 درصد ترافیک اینترنت بوده و معین مصادیق و ضوابط اجرایی آن بر عهده شورای عالی فضای مجازی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1672

به "شاد رایگان می ماند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاد رایگان می ماند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید