شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران اعلام شد ، امتحانات دانشجویان کدام مقاطع حضوری برگزار می گردد؟

به گزارش تور تایلند ارزان، دانشگاه تهران با انتشار اطلاعیه ای فرایند برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشجویان این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی جاری 98-99 را تشریح کرد.

شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران اعلام شد ، امتحانات دانشجویان کدام مقاطع حضوری برگزار می گردد؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، طبق اطلاعیه دانشگاه تهران، ارزیابی تحصیلی دانشجویان در نیمسال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی به صورت غیرحضوری و در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی به دو شیوه حضوری و یا غیرحضوری صورت می گیرد.

در مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی، ارزیابی خاتمهی بر مبنای نظر استاد درس مربوط است و شیوه ارزشیابی (ارزیابی مستمر در طول ترم، امتحان برخط، امتحان حضوری، …) به اعضای هیأت علمی تفویض شده است.

بر اساس نظرسنجی به عمل آمده بعضی از اساتید، شیوه آزمون غیرحضوری و بعضی دیگر شیوه آزمون حضوری را انتخاب شده است. بنابراین با توجه به تمایل بعضی از اعضای هیأت علمی به آزمون حضوری، دانشجویان ساکن تهران و قم در دانشکده محل تحصیل خود و سایر دانشجویان، طبق هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه پیغام نور در یکی از مراکز منتخب پیغام نور نزدیک محل سکونت خود آزمون خواهند داد.

فهرست حوزه های امتحانی در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) برای دانشجویان دوره کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی و یا دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دروس جبرانی در مقطع کارشناسی دارند، بارگذاری شده و قابل انتخاب است.

امتحانات حضوری دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی طبق تقویم آموزشی و برنامه زمان بندی اعلام شده برای هر درس از تاریخ 5 تیر برگزار خواهد شد.

لازم است تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی با مراجعه به سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) فقط یکی از مراکز مندرج در لیست را به عنوان محل برگزاری امتحانات خود معین کنند.

همچنین در مورد دروس معین شده برای امتحان حضوری، دانشجو باید در تاریخ و ساعت هر امتحان بر اساس تقویم آموزشی در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشد. همچنین توضیحات مربوط به معین حوزه یا محل آزمون و سایر موارد ضروری در سامانه جامع آموزش (سامانه گلستان) ارائه شده است. امتحانات حضوری با رعایت دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات و بر اساس تصمیم استاد درس مربوطه به صورت تشریحی، تستی و یا ترکیبی از تستی و تشریحی خواهد بود.

دانشجویان دوره کارشناسی که دروس گروه معارف اسلامی را به عنوان دروس عمومی اخذ کرده اند با مراجعه به درس های دارای امتحان حضوری دانشکده معارف و اندیشه اسلامی از شرایط امتحان خاتمهی خود اطلاع حاصل کنند.

امتحانات غیرحضوری کارشناسی ارشد، دکتری و آن بخش از دروس مقطع کارشناسی و دکتری عمومی دامپزشکی که حضوری برگزار نمی گردد، به صورت ارزیابی مستمر در طول ترم (تمرین، پروژه،امتحان، …) و آزمون الکترونیکی برخط انجام خواهد شد. امتحانات برخط نهایی بر اساس تقویم آموزشی و برنامه زمانی امتحانات برگزار خواهد شد. چنانچه به هر دلیلی آزمون مربوط در تاریخ مقرر برگزار نگردد، استاد درس مربوط حداکثر تا خاتمه تیرماه هماهنگی و اقدام لازم را برای برگزاری آن آزمون انجام خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1218

به "شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران اعلام شد ، امتحانات دانشجویان کدام مقاطع حضوری برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران اعلام شد ، امتحانات دانشجویان کدام مقاطع حضوری برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید