صادرات 2.5 میلیون دلاری کیسه نانویی زیست تخریب پذیر

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت داش بنیان با توجه به افزایش تقاضا در بازار داخل و خارج، به دنبال افزایش ظرفیت تولید است. این شرکت به عنوان یکی از نخستین شرکت های تولیدکننده گونی و کیسه های آرد، سیمان و گچ زیست تخریب پذیر نانویی پیروز به صادرات ماهانه بیش از 2.5 میلیون کیسه نانویی شده است.

صادرات 2.5 میلیون دلاری کیسه نانویی زیست تخریب پذیر

بهزاد غفارزاده، مدیر این گروه صنعتی گفت: این محصولات نانویی به کشورهای تاجیکستان، عمان، ترکمنستان، ارمنستان، آذربایجان، عراق، سوریه، قزاقستان، گرجستان و ازبکستان صادر شده است. در حال حاضر این شرکت ماهانه 7 میلیون کیسه نانویی تولید می کند که از این میزان بیش از 35 درصد آن صادر می شود. تلاش داریم تا ظرفیت ماهانه را به ده میلیون کیسه برسانیم.

غفارزاده گفت: تقاضای داخل رو به رشد است و بازار صادراتی نیز رو به گسترش است به طوری که تمام ظرفیت فعلی تولید ما به فروش می رسد و باید به سرعت ظرفیت خود را افزایش دهیم. از انجایی که نیاز بازار بسیار بیشتر از ظرفیت فعلی ما است درنظر داریم تا فناوری خود را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهیم تا در قالب همکاری مشترک از زیرساخت های این شرکت ها برای تولید کیسه های نانویی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این محصول نسل جدیدی از نانوکامپوزیت ها با پایه پلی پروپیلن است که براساس فناوری نانو به تولید رسیده و از آن برای تولید نخ، پارچه و کیسه مخصوص سیمان، گچ و آرد استفاده می شود.

مدیر شرکت اضافه کرد: تولید انبوه این محصول نیازمند هیچ تغییری در خط تولید و ماشین آلات نیست و هیچ هزینه ای به صنعت بسته بندی سیمان تحمیل نمی کند، بلکه با کاهش مصرف انرژی و افزایش سرعت تولید و کاهش فشار دستگاه ها و بالا بردن کیفیت محصول نهایی موجب ایجاد مزایای رقابتی و شده و به حل یک معضل جهانی کمک می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 726

به "صادرات 2.5 میلیون دلاری کیسه نانویی زیست تخریب پذیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات 2.5 میلیون دلاری کیسه نانویی زیست تخریب پذیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید