صندوق بین المللی پول: اقتصاد پاکستان در سال آینده با تغییرات مثبت همراه می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، صندوق بین المللی پول با اشاره به شرایط انتشار ویروس کرونا در کشورهای مختلف اعلام نمود: پاکستان طی یک سال آینده با ثبات و پیشرفت مالی روبرو خواهد شد.

صندوق بین المللی پول: اقتصاد پاکستان در سال آینده با تغییرات مثبت همراه می گردد

به گزار ش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، مسئولین صندوق بین المللی پول ضمن پیش بینی شرایط مالی پاکستان در یک سال آینده اعلام کردند: اگر شرایط به همین شکل مدیریت گردد پاکستان می تواند ثبات و پیشرفت مالی را در آینده نزدیک شاهد باشد.

مسئولین این صندوق با اذعان به موفقیت آمیز بودن نحوه قرنطینه هوشمند در پاکستان تصریح کردند: دولت اسلام آباد با استفاده از قرنطینه هوشمند هم میزان شیوع ویروس کرونا را کنترل نموده است و هم اجازه نداده مشاغل و صنایع در این کشور تعطیل شوند.

مسئولین صندوق بین المللی پول خاطر نشان کردند: یکی از مهم ترین اقداماتی که دولت اسلام آباد برای پیشرفت و توسعه مالی کشور باید انجام دهد توجه به مالیات ها و اخذ آن طبق قانون است.

علاوه بر این دریافت وام های خارجی توسط پاکستان به منظور کم کردن سود بدهی های گذشته نیز اقدامی مثبت ارزیابی شده است.

لازم به ذکر است تغییرات مالی و بهتر کردن شرایط معیشتی مردم یکی از مهم ترین شعارهای انتخاباتی حزب تحریک انصاف بوده است.

عمران خان از زمان شروع به کار خود با مسائل مالی مختلفی روبرو بوده و سعی نموده با یاری کشورهای دوست مانند چین آنها را حل نماید.

نزدیک شدن چین و پاکستان به هم باعث افزایش حساسیت های آمریکا شده و سران کاخ سفید درتلاش هستند به وسیله اهرم فشار هند مانع نزدیک تر شدن این دو کشور به هم شوند.

صندوق بین المللی پول قرار است وامی 6 میلیارد دلاری را به دولت پاکستان پرداخت کند و تا کنون حدود 2 میلیارد دلار از این وام را به دولت اسلام آباد تحویل داده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1259

به "صندوق بین المللی پول: اقتصاد پاکستان در سال آینده با تغییرات مثبت همراه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندوق بین المللی پول: اقتصاد پاکستان در سال آینده با تغییرات مثبت همراه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید