فروش بلیت تک سفره در ایستگاه های خط یک بی.آر.تی

به گزارش تور تایلند ارزان، طرح فروش بلیت تک سفره با استقرار دستگاه (QR) برای نخستین بار در ایستگاه های خط یک بی.آر.تی اجرا می گردد.

فروش بلیت تک سفره در ایستگاه های خط یک بی.آر.تی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

خبرنگاران/ زینب زینال­ زاده: 25 آبان­ ماه بود که پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، فروش بلیت­ های تک سفره در ایستگاه های بی آر تی را رسانه ای کرد و گفت: این طرح به شکل آزمایشی در ایستگاه­ های خط یک بی آر تی اجرا می­ گردد و در گذر زمان اگر با استقبال شهروندان روبرو گردد، در سایر خطوط نیز آن را اجرا می ­کنیم. با گذشت نزدیک به یک ماه از این خبر، امروز محمد عندلیب، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 6، از اجرایی شدن طرح فروش بلیت تک سفره در ایستگاه ­های خطوط بی آر تی خط یک اطلاع داد و به خبرنگار خبرنگاران محله گفت: خطوط بی آر تی به دستگاه­های کارت بلیت و حتی کارت خوان برای شارژ کارت بلیتها تجهیز هستند اما خیلی از موارد مسافران به صورت گذری از ایستگاه ­ها استفاده می­کنند و به همین دلیل خرید کارت بلیت برایشان توجیه مالی ندارد.

او در شرح بیشتر عنوان نمود: خط یک بی آر تی، در راستا پایانه آزادی به چهارراه تهرانپارس فعالیت می نماید و طرح فروش بلیت تک سفره در همه ایستگاه­ های این خط اجرا می ­گردد.

بیشتر ایستگاه ­های این خط در محدوده مناطق 6، 11،7 و 12 است و از این پس شهروندان ساکن مناطق پهنه مرکزی می توانند از طرح فروش بلیت تک سفره در ایستگاه ­ها بهره ­مند شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 785

به "فروش بلیت تک سفره در ایستگاه های خط یک بی.آر.تی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بلیت تک سفره در ایستگاه های خط یک بی.آر.تی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید