قبوض عوارض پایدار بزودی توزیع می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، مهدی رزمی اضافه نمود: قبوض عوارض نوسازی، عوارض کسب و پیشه، بهای خدمات مدیریت پسماند و عوارض تابلو، پس از چاپ به وسیله شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در میان شهروندان محترم توزیع می گردد.

قبوض عوارض پایدار بزودی توزیع می گردد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در مورد چگونگی توزیع قبوض سال1393 گفت: با توجه به اینکه مصوبه هیات محترم وزیران در مورد تعرفه ارزش معاملاتی املاک در مورد عوارض نوسازی امسال معین نشده و تا به امروز به شهرداری تهران (و سایر شهرها) ابلاغ نشده موجب تاخیر در توزیع انبوه قبوض و محاسبه این عوارض شده است.

وی ادامه داد: البته شهروندانی که مایل به پرداخت عوارض سالیانه ملک خود بودند، پیش از این نیز می توانستند با مراجعه به پرتال اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر و یا ادارات درآمد مناطق 22 گانه، نسبت به پرداخت عوارض اقدام نمایند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در مورد نحوه پرداخت عوارض پایدار امسال گفت: چنانچه شهروندان گرامی به وسیله پرتال شهرداری تهران و یا سایر روش های حضوری و غیر حضوری ، عوارض مذکور را پرداخت نمایند، مشمول جوایز خوش حسابی و سایر مزایای متعلقه در قانون خواهند شد.

رزمی در سرانجام اظهار امیدواری کرد: پس از توزیع قبوض امسال، شهروندان تهرانی همانند سالهای گذشته با مشارکت در پرداخت به هنگام عوارض، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر کمک نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1100

به "قبوض عوارض پایدار بزودی توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبوض عوارض پایدار بزودی توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید