قهرمان سابق کشتی سرپرست اداره کل ورزش خوزستان شد

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان امروز با صدور حکمی، حمید بنی تمیم را به عنوان سرپرست نو اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان منصوب کرد.

قهرمان سابق کشتی سرپرست اداره کل ورزش خوزستان شد

حمید بنی تمیم که متولد سال 1358 شهرستان شوش استان خوستان است، یکی از کشتی گیران فرنگی ایران است. از افتخارات وی می توان به کسب مدال برنز در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا 2006 و بعلاوه دو مدال طلا و نقره دانشجویان دنیا اشاره نمود.

وی پس از استعفا رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی ایران در آبان 1397 به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد، بنی تمیم پیش از آن سابقه نایب رئیسی و دبیری این فدراسیون را در کارنامه داشت. بنی تمیم در سال 1398 نامزد ریاست فدراسیون کشتی ایران شد و با کسب 11 رأی در رده سوم رأی گیری نهاده شد.

قهرمان کشتی فرنگی دانشجویان دنیا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش دانیال، معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، نایب رئیس، دبیر و سرپرست فدراسیون کشتی، دبیر فدراسیون ناشنوایان و مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از جمله سوابق کاری بنی تمیم به شمار می فرایند.

افشین حیدری از بهمن ماه سال 1395 به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان فعالیت می کرد که اکنون جای خود را به یک خوزستانی دیگر داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2124

به "قهرمان سابق کشتی سرپرست اداره کل ورزش خوزستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان سابق کشتی سرپرست اداره کل ورزش خوزستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید