قوانین، گره گشای فراوری باشد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون امور استان های اتاق بازرگانی ایران گفت: قوانین باید به سمت گره گشایی از کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان برود چرا که در حقیقت گفتاردرمانی مسئله ای از جامعه تولیدکنندگان و صادرکنندگان حل نمی کند.

قوانین، گره گشای فراوری باشد

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

سید جواد زمانی، چهارشنبه شب 4 دی، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان جنوبی اظهار کرد: هیچ مسئولی در کشور ما نیست که درد دل صادرکنندگان و فعالان مالی در حوزه های مختلف را نشنیده باشد، اما باید از گفت وگو فراتر رفته و به سمت عمل گرایی برویم.

وی با بیان اینکه صادرات به معنای فراوری و فراوری به معنای درآمد ملی است، اضافه نمود: قوانین باید به سمت گره گشایی از کار فراوریکنندگان و صادرکنندگان برود چرا که در حقیقت گفتاردرمانی مسئله ای از جامعه فراوریکنندگان و صادرکنندگان حل نمی کند.

به گزارش خبرنگاران، معاون امور استان های اتاق بازرگانی ایران توضیح داد: دولت فعلی در ابتدا به پرداخت نقدی یارانه به درستی منتقد بود، اما اکنون به سمت پرداخت یاری معیشتی رفته است.

زمانی بیان نمود: حل فساد مالی جز با تدوین سامانه اعلام رشوه، اعمال جدی قانون از کجا آورده ایم و وصل شدن به شبکه بانکی بین المللی محقق نمی گردد.

وی یادآور شد: اگر یارانه های نقدی در ابتدای امر صرف زیرساخت ها و اشتغال زایی می شد، مسائل فعلی کاهش می یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 832

به "قوانین، گره گشای فراوری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین، گره گشای فراوری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید