قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 اردیبهشت 1400

به گزارش تور تایلند ارزان، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها در سایت ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن، اجاره خانه و زمین را در سه شهر تهران، مشهد و قم که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند، آنالیز می کنیم.

قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 اردیبهشت 1400

قیمت مسکن در ارزان ترین محله های تهران

متوسط قیمت یک مترمربع آپارتمان مسکونی در محله نواب تهران 16 میلیون و 795 هزار تومان است. رقمی که با چهار ماه حقوق کارگری برابری می نماید. این قیمت باعث شده تا یک آپارتمان 80 متری دو تا پنج سال ساخت در نواب، حول وحوش یک میلیارد و 343 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

متوسط هزینه اجاره نشینی در ارزان ترین محله های تهران

هزینه اجاره یک آپارتمان 80 متری در محله فلاح تهران، با احتساب سه درصد پول پیش، هر ماه پنج میلیون و 360 هزار تومان است. این هزینه از حداقل حقوق یک کارگر بیشتر است. همین آپارتمان در حکیمیه واقع در شرق پایتخت ماهانه هشت میلیون و 800 هزار تومان خرج روی دست مستاجران می گذارد.

متوسط قیمت مسکن در قم

متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهرک قدس شهر قم، 17 میلیون و 987 هزار تومان است. شهرک قدس در مرکز شهر واقع شده و نرخ مسکن در این منطقه معادل قیمت های محله های فلاح و جی در تهران است. البته اگر با بودجه کمتری در شهر قم دنبال خرید آپارتمان هستید، در محله پردیسان واقع در جنوب شهر، هر مترمربع آپارتمان مسکونی هشت میلیون و 36 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هزینه خرید زمین در قم

متوسط قیمت هر مترمربع زمین در بلوار جمهوری قم 12 میلیون و 947 هزار تومان است. منطقه ای واقع در مرکز شهر که قیمت زمین در آن بیشتر از 3 برابر محله آذر است. در آذر زمین طی روز گذشته در آگهی های سایت دیوار به طور متوسط سه میلیون و 947 هزارتومان قیمت گذاری شده است.

متوسط قیمت زمین در ارزان ترین محله های مشهد

متوسط قیمت زمین در محله کشاورز در جنوب شرق مشهد سه میلیون و 164 هزار تومان است. این عدد دو برابر قیمت ها در بلوار توس است که به طور متوسط یک میلیون و 501 هزار تومان ارزش دارد.

متوسط هزینه اجاره نشینی در محله های مختلف مشهد

هزینه اجاره یک آپارتمان 80 متری در بلوار توس با احتساب سه درصد پول پیش، ماهانه یک میلیون و 680 هزار تومان است. در حالی که این هزینه برای مستاجران بلوار هاشمیه که از محله های لوکس مشهد محسوب می گردد، تا چهار میلیون و 560 هزار تومان افزایش پیدا می نماید.

قیمت مسکن در مشهد

الهیه مشهد از محله های جدید این شهر به حساب می آید و به طور متوسط قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در این منطقه 11 میلیون و 95 هزار تومان است. اما در هنرستان که یکی از گران ترین مناطق مشهد است، هر مترمربع آپارتمان، 20 میلیون و 998 هزار تومان ارزش گذاری شده است.

خودرو های کارنموده 300 تا 400 میلیونی

پژو 206 تیپ پنج صفرکیلومتر این روز ها از 255 تا 265 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. اما محصول سال 97 این خودرو که بیشتر از 10 هزار کیلومتر مسافت طی نموده باشد، به طور متوسط و در 10 روز قبل 207 میلیون تومان در آگهی های سایت دیوار قیمت گذاری شده است.

خودرو های صفرکیلومتر 250 تا 400 میلیونی

دنا فراوری سال 99 در آگهی های آنلاین، 257 میلیون تومان معامله می گردد. قیمت های جدول زیر بر اساس آنالیز میدانی معاملات در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران و تماس های روزانه با فروشندگان استخراج شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1792

به "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها، زمین و خودرو در آگهی های آنلاین امروز 26 اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید