لذت خرید از بازارهای شبانه پوکت

به گزارش تور تایلند ارزان، بازارهای شبانه پوکت بهترین ها برای خرید

بازارهای زیادی در جهان وجود دارد از مراکز خرید لوکس و شیک با اجناس برند و البته گران تا بازارهای کنار خیابان، بازارهایی شناور بر روی آب و بازارهای شبانه. در سفر به پوکت، بخش جالب و هیجان انگیزی از سفرتان، خرید می تواند باشد. اما نه خریدی به سبک بقیه شهرهای جهان بلکه خرید به سبک پوکتی ها در بازارهای شبانه. در این بازارها معمولا اجناس تک و متفاوتی پیدا می گردد که می توانید برای خودتان و یا به عنوان یک سوغاتی خوب برای یکی از عزیزانتان خریداری کنید. پس خرید از این بازارها را نباید فراموش کنید.

لذت خرید از بازارهای شبانه پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

در زیر یک بازار خوب و معروف شبانه معرفی شده است. با خبرنگاران همراه باشید:

چرا به این بازارها بازارهای شبانه می گویند؟

بازارهای شبانه الزاما به این معنا نیستند که در شب کار می نمایند بلکه بعد از غروب خورشید، این بازارها هم آغاز به کار می نمایند. اگر بخواهید با بومی های پوکت آشنا شوید مطمئنا این بازارها فرصت عالی ای هستند تا هم خرید کنید و هم با مردم و فرهنگ این منطقه زیبای تایلند بیشتر آشنا شوید.

معرفی بازار شبانه indy

همانطور که از نامش پیداست، این بازار جای خوبی برای فروشنده های مستقل است. بازار indy در خیابان dibuk قرار گرفته است و فقط جایی برای خرید نیست. در این بازار موسیقی زنده اجرا می گردد و رستوران های زیادی در آن فعالیت می نمایند، بنابراین جای خوبی برای تکمیل کردن خریدتان با یک شام خوشمزه است. اگر چه ممکن است بازار شلوغی باشد اما جای تمیزی است و یکی از جاهای مورد علاقه جوانان در پوکت هم هست.

کالاهای مختلفی در این بازار مانند کیف و کلاه و کفش بفروش می رسد که بیشتر آنها از جنس الیاف طبیعی هستند. در این بازار همچنین کالاهای سفارشی هم می توانید داشته باشید.

این همه ماجرا نیست. در بخشی از این بازار نقاش هایی وجود دارند که در زمان بسیار کوتاهی عکسی حرفه ای از چهره تان می کشند .

بعد از گشت و گذاری دراین بازار پرنشاط و خرید سوغاتی و اجناس مورد نظر اگر خسته شدید کافی است سری به رستوران های این بازار بزنید. در انتخاب هم دست تان باز است هم می توانید غذای فست فود انتخاب کنید و هم یک غذای خوشمزه محلی سفارش دهید که البته پیشنهاد ما غذای لذیذ محلی است. یکی از بهترین غذاهای محلی ای که در رستوران های indy می توانید امتحان کنید، جوجه تایلندی است که با نانی به اسم پیتا سرو می گردد و بسیار خوش طعم است. تمام غذاهایی که در رستوران های این بازار ارائه می گردد قیمت بسیار مناسب و کمی دارد و این موضوع باعث شده تا افراد زیادی در پوکت فقط برای صرف غذا به این بازار بیایند.

این بازار یکی از سرزنده ترین بازارهای پوکت و جایی است که می توانید علاوه بر خرید و آشنایی با فرهنگ مردم تایلند اوقات خوبی در آن بگذرانید. Indy جایی است که هم محلی های پوکت و هم توریست ها به آن علاقه زیادی دارند.

منبع: phuket.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 426

به "لذت خرید از بازارهای شبانه پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت خرید از بازارهای شبانه پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید