لغو مراسم بدرقه کاروان المپیک در جوار بلندترین پرچم ایران

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، مراسم بدرقه یکی از برنامه هایی است که برای هر دوره بازی های المپیک و پیش از اعزام اولین گروه های کاروان ورزش کشورمان به محل برگزاری این بازی ها، برگزار می شود.

لغو مراسم بدرقه کاروان المپیک در جوار بلندترین پرچم ایران

قرار بود این مرنام برای این دوره بازی های المپیک به صورت ویژه تر از همیشه و در فضایی روباز برگزار شود؛ اینگونه پیش بینی شده بود که همزمان با روز پایانی هفته المپیک (5 تا 10 تیرماه) مرنام بدرقه کاروان المپیک توکیودر اراضی عباس آباد و در جواد بلندترین پرچم ایران برگزار شود.

حتی نام شد که در همین مرنام که ورزشکاران المپیکی و مسئولان ورزش هم در آن حضور خواهند داشت رونمایی از لباس مسافران توکیو هم انجام خواهد شد.

این در حالی است که در فاصله چند روز مانده به انجام مرنام بدرقه کاروان المپیک و رونمایی از لباس اعضای این کاروان در اراضی عباس آباد، برگزاری آن در این منطقه از دستور کار خارج شده است.

ستاد فرهنگی المپیک توکیو که برای نخستین بار و به منظور برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی کاروان اعزامی به توکیو تشکیل شده است برگزاری مرنام بدرقه در اراضی عباس آباد را پیش بینی کرده بود اما با نظر دیگر مسئولان مرتبط با کاروان ایران، این مرنام در این منطقه برگزار نمی شود.

هنوز برای برگزاری مرنام بدرقه کاروان المپیک تصمیم گیری نهایی اتخاذ نشده است.

این مرنام برای المپیک ریو و کاروان اعزامی امام رضا (ع) به آن دوره بازی ها در محوطه کمیته ملی المپیک برگزار شد. آکادمی ملی المپیک هم میزبان مرنام بدرقه کاروان اعزامی به المپیک لندن بود.

به گزارش خبرنگاران، سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا 17 مردادماه برگزار می شود. کاروان ورزش ایران با نام ستارگان ایران زمین در این دوره بازی ها حضور خواهد داشت.

اولین گروه کاروان ورزش ایران که شامل اعضای کادر سرپرستی می شوند 21 تیرماه راهی توکیو می شوند. اعزام اولین گروه ورزشکاران هم 26 تیرماه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1867

به "لغو مراسم بدرقه کاروان المپیک در جوار بلندترین پرچم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مراسم بدرقه کاروان المپیک در جوار بلندترین پرچم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید