مالزی صدور ویزای حین ورود برای اتباع ایران را متوقف کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: دولت مالزی صدور ویزای حین ورود برای اتباع ایران، هند و چین را متوقف کرد.

مالزی صدور ویزای حین ورود برای اتباع ایران را متوقف کرد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مالزی کرونیکل، دولت مالزی صدور ویزای حین ورود برای اتباع کشورهایی که بیش از سایرین در معرض قاچاق انسان قرار دارند را متوقف نموده است. این کشورها شامل ایران، هند و چین هستند.

احمد زاهد حمیدی، وزیر کشور مالزی گفت، این اقدام به منظور اطمینان یافتن از این موضوع اتخاذ شده است که تسهیلات اعطایی از سوی دولت مالزی مورد سوء استفاده باندهای قاچاق انسان قرار نگیرد.

وی اضافه کرد: ما هیچ تبعیضی برای هیچ کشوری قائل نمی شویم، اما باید به منبع این مشکل (قاچاق انسان) نگاه کنیم و از این نظر این کشورها بیشترین میزان قاچاق انسان را به خود اختصاص داده اند.

حمیدی گفت: مشکل از ناحیه این کشورها نیست، بلکه موضوع مربوط به باندهای قاچاقی است که در داخل این کشورها فعالیت می نمایند.

وزیر کشور مالزی در ادامه گفت، مواردی از سوء استفاده باندهای قاچاق انسان از طرح ویزای دانشجویی گزارش شده است. مظنونان در دانشگاه ها و مراکز آموزش زبان ثبت نام نموده بودند، اما پس از آن به این باندها می پیوستند.

وی اضافه کرد: من به طور معین به هیچ وزارتخانه خاصی اشاره نمی کنم، اما صدور ویزای دانشجویی یکی دیگر از منابع ایجاد این مشکل است.

31

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 582

به "مالزی صدور ویزای حین ورود برای اتباع ایران را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی صدور ویزای حین ورود برای اتباع ایران را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید