مرکل با فیلمی درباره پناهجویان به تلویزیون آلمان می آید

به گزارش تور تایلند ارزان، روایت تصویری اقدام قهرمانانه صدر اعظم آلمان در اوج بحران پناهجویان اروپا در قالب فیلم داستانی مرکل: رانده شده به نمایش درمی آید.

مرکل با فیلمی درباره پناهجویان به تلویزیون آلمان می آید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، کاری که آنگلا مرکل در اوج بحران پناهجویان در پاییز سال 2015 انجام داد، شاید مهم ترین اقدام و نقطه عطف 14 سال حضور او در صندلی صدر اعظمی آلمان بوده باشد. در شرایطی که تقریبا تمام اروپا به آوارگان پشت نموده بودند، مرکل دستور داد مرزهای آلمان باز و زمینه برای ورود پناهجویان به اروپا هموار گردد.

آنچه مرکل برای پناهجویان و آواره ها انجام داد، آلمان و اتحادیه اروپا را به دو گروه موافقان و مخالفان تقسیم کرد؛ بعضی او را قهرمان می دانستند و گروهی دیگر معتقد بودند ورود حدود یک میلیون پناهجو می تواند به یک بحران انسانی در اتحادیه ازوپا دامن بزند. در هر حال، پنج سال پس از آن اقدام مرکل مردم جهان می توانند پیامدهای سیاسی و اجتماعی یک اقدام انساندوستانه را در قالب فیلمی داستانی به تماشا بنشینند.

فیلم تلویزیونی 100 دقیقه ای مرکل: رانده شده به کارگردانی اشتفان واگنر بر اساس یک کتاب پرفروش ساخته شده است. الکساندر رابین، خبرنگار سیاسی دی ولت در کتاب رانده شده ها: مرکل و سیاست پناهجویی روایتی دست اول از آن روزهای مرکل ارائه داده و پشت صحنه آن تصمیم تاریخی را درباره پناهجویان روایت نموده است.

ایموگن کوگه که برای آلمانی ها با ایفای نقش در یک مجموعه پلیسی شناخته می گردد، نقش آنگلا مرکل را در مرکل: رانده شده ایفا نموده است. فیلم قرار بود در سینماها اکران گردد اما به دلیل شیوع کرونا در آلمان روز 15 آوریل در شبکه ARD به نمایش درمی آید. هر چند خانم صدر اعظم در بحران کرونا برخلاف بحران پناهجویان ناچار شد مرزها را ببندد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1020

به "مرکل با فیلمی درباره پناهجویان به تلویزیون آلمان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل با فیلمی درباره پناهجویان به تلویزیون آلمان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید