مسئول انجمن دانشجویان کانادا مورد بازپرسی مقامات نهاده شد

به گزارش تور تایلند ارزان، در ادامه تلاشهای سرکوبگرانه پلیس کانادا علیه جنبش دانشجویی این کشور، مسئولان سازمان امنیت کبک گابریل نادو دوبووا مسئول و سخنگوی انجمن دانشجویان را مورد بازپرسی قرار دادند.

مسئول انجمن دانشجویان کانادا مورد بازپرسی مقامات نهاده شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارشسرویس بین الملل خبرنگارانبه نقل از رادیو کانادا، سازمان امنیت کبک مورد خاص گابریل نادو دوبووا را تهدید افراطی عنوان نموده است.

نادو دوبووا می گوید طی ماههای اخیر بارها به مرگ تهدید شده بود و به همین علت تصور می کرد احضار او به اداره پلیس در ارتباط با همین مسئله است اما پس از حضور در آنجا وی متوجه شد که پلیس در حال بازپرسی از او درباره انجمن دانشجویی اش است.

درحالی که وزیر امنیت عمومی ایالت کبک می گفت گابریل نادو دوبووا مروج خشونت است، وی به سازمان امنیت احضار شد و مورد بازپرسی نهاده شد.

او می گوید من به سئوالات آنان پاسخ دادم. سئوالات درباره انجمن دانشجویی ما موسوم به کلاس و خواسته های جوانان و شبکه های اجتماعی بود. بازپرسی هشتاد دقیقه به طول انجامید.

وی اضافه نمود احساس کلی من از این بازپرسی ها این بود که این کارها به سفارش سیاستمداران صورت می گیرد تا به این ترتیب سازمان امنیت کبک نیز درگیر این اعتراض ها گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 968

به "مسئول انجمن دانشجویان کانادا مورد بازپرسی مقامات نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول انجمن دانشجویان کانادا مورد بازپرسی مقامات نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید