مشارکت جدید نفتی ایران-کانادا، مذاکرات نفتی با OMV اتریش

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، سلبعلی کریمی در نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر فراوری نفت از میادین مناطق مرکزی به حدود 183 هزار بشکه در روز افزایش یافته است، گفت: با توجه به لغو تحریم ها و برنامه افزایش صادرات نفت ایران فراوری نفت از میادین مناطق مرکزی کشور به بیش از 200 هزار بشکه در روز افزایش می یابد.

مشارکت جدید نفتی ایران-کانادا، مذاکرات نفتی با OMV اتریش

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تاکید بر اینکه هم اکنون اولویت افزایش فراوری نفت با میادین نفتی مشترک با عراق در غرب کشور است، توضیح داد: هم اکنون بیشترین تعداد دکل های حفاری در میادین غرب کشور مستقر هستند.

این مقام مسئول با اشاره به ادامه مذاکرات با شرکت OMV اتریش برای توسعه میدان چشمه خوش، بیان نمود: هم اکنون مذاکرات فنی و قراردادی در سطح شرکت نفت در حال اجرا است.

وی، پتانسیل سرمایه گذاری در میادین نفت و گاز مناطق مرکزی ایران را حدود 11 میلیارد دلار برآورد کرد و یادآور شد: این سرمایه گذاری با اولویت افزایش ضریب بازیافت، توسعه میادین مشترک نفت و گاز و اجرای طرح های فراوری ثانویه همچون راه اندازی واحد های نمک زدایی انجام خواهد شد.

مشارکت جدید نفتی ایران - کانادا

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته و توافقات مقدماتی با یک شرکت بزرگ نفتی کانادایی، بیان کرد: قرار است با استفاده از تکنولوژی این شرکت کانادایی چند واحد نمک زدایی نفت در میادین نفتی مناطق مرکزی ایران احداث گردد.

به گزارش خبرنگاران، موافقت نامه ساخت نخستین واحد نمک زدایی سیار نفت با مشارکت یک شرکت کانادایی، بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران امضا شد.

در همین حال، امیرعباس حسینی معاون امور بین الملل پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضای این موافقتنامه به خبرنگاران بیان کرد: برای نخستین بار واحد نمک زدایی متحرک در صنعت نفت ساخته می گردد.

پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت کیگام کره جنوبی برای شناسایی ذخایر هیدروکربوری یک توافق نامه مشترک همکاری امضا کردند. حمیدرضا کاتوزیان و هانی کیم روسای پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت کیگام کره جنوبی برای شناسایی ذخایر هیدروکربوری یک توافق نامه مشترک همکاری امضا کردند.

براساس این توافق نامه مشترک همکاری، ایران و کره جنوبی برای شناسایی ذخایر هیدروکربوری متعارف و غیرمتعارف، مطالعات پتروفیزیک و ژئوفیزیک و موضوع های علمی و پژوهشی همکاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 508

به "مشارکت جدید نفتی ایران-کانادا، مذاکرات نفتی با OMV اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت جدید نفتی ایران-کانادا، مذاکرات نفتی با OMV اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید