معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا

رم، پایتخت باستانی ایتالیا با تاریخ عظیمی رو به رو بوده است که شامل تمام وجه این شهر می گردد. قدیمی ترین رستوران های رم، جاذبه های گردشگری بکر و دست نخورده، خیابان های قدیمی و شیک جزء تاریخ این شهر است و سال هاست گردشگران متعددی را مجذوب خود نموده است. کاوش های تاریخی نشان می دهد؛ چقدر رم از لحاظ باستانی ارزشمند بوده و دانستن فرهنگ کشور ایتالیا خال از لطف نخواهد بود. حال در این مقاله ما قصد داریم قدیمی ترین رستوران های رم باستان را معرفی کنیم تا سفری جذاب را تجربه نموده و از خوردن غذاهای اصیل ایتالیایی نهایت لذت را تجربه کنید.

معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

شکم گردی در قدیمی ترین رستوران های رم

تمام انسان ها به خوردن غذاهای لذیذ و نشاط آور تمایل دارد. هیچ انسانی را نمی یابید که از خورد و نوشیدن های بیمورد یا بدون طعم لذت ببرد و راضی باشد. در رم به دلیل فراوانی های غذایی بهترین رستوران ها موجود است و به همین دلیل از دوران بسیار گذشته، قدیمی ترین رستوران های رم ساخته شده و در دسترس عموم مردم به ویژه گردشگران نهاده شد. علاوه بر مکان های دیدنی رم که چشم نواز هستند، طعم پاستا و دسر تیرامیسو ایتالیایی توریست ها را از سر تا سر جهان جذب نموده و ایتالیا را به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری تبدیل نموده است.

7 مورد از قدیمی ترین رستوران های رم

La Campana

یکی از قدیمی ترین رستوران های رم که توسط فردی به نام Pietro de la Campana تاسیس شد. این رستوران در سال 1518 بنا شده و شامل بهترین غذاهای ایتالیایی است. در واقع این مکان در روزهای نخست یک کارخانه بوده و به کاروانسرا تبدیل شده است. اما بعد از تصمیمات متعدد، قرار بر این شد به کامپانا تعلق بگیرد. سالیانه هزاران نفر به این رستوران می روند و غذاهای کلاسیک رومی را امتحان می نمایند. ناگفته نماند، این رستوران برای افراد گیاهخوار غذاهای لذیذی را درنظر گرفته است. هزینه رستوران کامپانا خیلی بالا نبوده و می توانید با هزینه متوسط غذاهای متنوعی را سفارش دهید. اما ساعات خدمات دهی آن منعطف است و حتما قبل از رفتن به رستوران روز و ساعت را در گوگل آنالیز کنید.

Checchino dal 1887

قدیمی ترین رستوران های رم در تمام شهر رم پخش شده به هر قسمتی از شهر برودی با آنها روبرو خواهید شد. خانواده Marian بنیان گذار این رستوران قدیمی هستند. این رستوران همانطور که از نامش پیداست در سال 1887 تاسیس شد و به علت قیمت مناسب و ارائه خدمات در بین مردم محلی و گردشگران مشهور است. با ملاحظه منوی این رستوران، تعجب خواهید کرد. زیرا انواع غذاها مخصوص گوشتخوارها، گیاهخوارها، بچه ها و … غذای خاص وجود دارد. ایرانی ها نیز به پاستاها علاقه زیادی دارند که در رستوران خانواده Marian بهترین نوع پاستا یافت می گردد. اگر اهل نوشیدنی ها جذاب و کلاسیک هستید؛ می توانید در کنار غذاهای خود به ویژه استیک سفارش دهید و از خوردن یک غذای ایتالیایی در قدیمی ترین رستوران رم لذت ببرید. این رستوران نسبت به لا کامپانا گران تر است اما ارزش امتحان کردن را خواهد داشت. ساعات رستوران در روزهای مختلف متفاوت است بنابراین حتما قبل از رفتن زمان باز بودن آن را آنالیز کنید.

Ristorante Peppone

اگر قصد دارید به قدیمی ترین رستوران های رم بروید، ما به شما پپون را معرفی می کنیم. این رستوران در سال 1890 توسط Giuseppe Tozzi افتتاح شد. توزی فردی بسیار فعال در زمینه رستوران داری بود که بهترین رستوران های رم توسط نوه های وی اداره می گردد. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی و مدرن ایتالیایی بوده و از هیچ لحاظ کم و کسری نخواهد داشت. انواع نوشیدنی کلاسیک به همراه غذا و دسرهای جذاب ایتالیایی مانند تیرامیسو و پاناکتا در آنجا سرو می گردد. قیمت غذاهای رستوران بسیار مقرون به صرفه است و زمان سرو غذا و پذیرایی از مهمانان از ساعت 12 ظهر تا 11 شب به صورت منعطف خواهد بود.

Ristorante Alfredo alla Scrofa

آلفردو یکی دیگر از قدیمی ترین رستوران های رم است که در سال 1907 بنا شد. مالک این رستوران فردی به نام Alfredo Di Lelio بود و قبل از اینکه رستوران خود را در سال 1943 به شخصی دیگری واگذار کند؛ غذای fettucine alfredo را اختراع کرد. این غذا در سرتاسر جهان و در میلیون ها رستوران ایتالیایی در جهان سر و صدایی به پا کرد و اکنون به یکی از پرطرفدارترین غذاهای ایتالیایی محبوب است. بعد از اختراع فتوچینی آلفردو، بازیگران و افراد مشهور جهان برای امتحان این غذا به رستوران رفته و در نتیجه آنجا را به یکی از شلوغ ترین رستوران های رم تبدیل کردند. هزینه غذاهای رستوران تا حدودی گران است و به دلیل ازدحام زیاد باید زمان خاصی را در نظر بگیرید.

La Carbonara

اگر به دنبال قدیمی ترین رستوران های رم هستید که دارای جنب و جوشی جذاب باشد، ما به شما کاربونارا را معرفی می کنیم. کاربونارا در سال 1906 تاسیس شد و پذیرای مهمانان از سر تا سر جهان بود. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی بوده که طعم و بوی غذاها شما را میخکوب خواهد نمود. به گفته بعضی گردشگران و مردم محلی غذای اسپاگتی رستوران بسیار جذاب و پرطرفدار بوده و حتما باید آن را امتحان کرد. البته غذاهای دیگری هم توسط توریست ها تایید شده. و پیشنهاد ما این است که اگر چند نفری به این رستوران می روید، با سفارش چند غذا طعم چند غذا را در کنار هم بچشید و لذت ببرید.

امتیاز این رستوران به عنوان قدیمی ترین رستوران های رم در گوگل بسیار بالا بوده و هزینه غذاها مقرون به صرفه است. فقط قبل از هر چیزی ساعات باز یا بسته بودن رستوران را چک بفرمایید.

Ristorante Piperno

پیپرنو یکی از قدیمی ترین رستوران های رم است که در سال 1860 میلادی توسط فردی به نام Pacifico Piperno تاسیس شد. این رستوران از شهر زیادی برخوردار است و پاستا و چند غذای مدیترانه ای آن در بین گردشگران محبوبیت دارد. دسرهای خوشمزه ای مانند fondue، بسیار پرفروش بوده و اکثرا با چای یا نوشیدنی های کلاسیک میل می گردد. هزینه این رستوران تا حدودی گرانقیمت است اما امتحان غذاهای اصیل ایتالیایی در قدیمی ترین رستوران های رم خالی از لطف نخواهد بود. ساعات پذیرایی رستوران از ظهر 12:45 تا 2:15 و از عصر 7:45 تا 10:15 شب است.

Er Faciolaro

این رستوران جزء آن دسته از قدیمی ترین رستوران های رم بوده که از قیمت متوسط و مناسبی برخوردار است. رستوران در سال 1930 تاسیس شد و ممکن است از لحاظ معماری و زیبایی با دیگر رستوران های رم رقابت کند. غذاهای کلاسیک رومی که در این رستوران وجود دارد بسیار وسوسه نماینده بوده و حاضر خواهید بود برای چندمین بار در آنجا غذا میل کنید. اسپاگتی با کرفس این رستوران را از دست ندهید و پیتزاهای معروف آنجا مانند ناپولیت کلاسیک با گوجه فرنگی، موتزارلا و انچوویز با قارچ قارچ، گورگونولا و سس سرخ را امتحان کنید. یکی از نکات مثبت این رستوران زمان است که از ساعت 12 ظهر تا 12 شب، بدون توقف باز است. با رفتن به این رستوران طعم کلاسیک و جذاب غذاهای ایتالیایی را بچشید و لذت بی سرانجام را تجربه کنید.

شکم گردی در رم

در این مقاله به 7 مورد از قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا اشاره کردیم. اگر در سفر به رم به رستوران جذاب و قدیمی رفتید که غذاهای اصیل را سرو می کردند با ما درمیان بگذارید تا ما به لیستمان اضافه کنیم.

منبع: دلتابان
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 365

به "معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قدیمی ترین رستوران های رم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید