نشست سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و ایتالیا برگزار گردید

به گزارش تور تایلند ارزان، دومین نشست رایزنی های سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و ایتالیا امروز به صورت مجازی برگزار گردید و دو طرف موضوعات دوجانبه، برجام و تحولات بین‌المللی تبادل نظر کردند.

نشست سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و ایتالیا برگزار گردید

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرنگاران، دومین نشست رایزنی های سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و ایتالیا روز دوشنبه (17 آذرماه 1399) به صورت مجازی برگزار گردید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این نشست سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان و الیزابتتا بلونی، دبیرکل وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین المللی ایتالیا درخصوص موضوعات دوجانبه، آخرین تحولات مربوط به برجام و تحولات منطقه ای و بین‌المللی مصاحبه و گفتگو نمودند.

معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به روابط خوب دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، مالی و فرهنگی، تاکید کرد ظرفیت های بیشتری برای ارتقاء همکاری های تجاری دو کشور وجود دارد.

دبیرکل وزارت امور خارجه و همکاری‌های بین المللی ایتالیااظهار داشت که روابط ایتالیا با ایران بسیار دیرینه بوده و این کشور مایل است به ارتباطات دوجانبه و مصاحبه های منطقه ای خود با ایران ادامه دهد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1451

به "نشست سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و ایتالیا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سیاسی معاونین وزرای خارجه ایران و ایتالیا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید