نشست فعالان نشریات دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گشت

به گزارش تور تایلند ارزان، اولین نشست دانشجویی فعالان نشریات دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همت انجمن نشریات خانه مطبوعات دانشگاه به صورت مجازی و با حضور 50 نفر از دانشجویان فعال این حوزه برگزار شد.

نشست فعالان نشریات دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گشت

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اولین نشست دانشجویی فعالین نشریات دانشگاه علوم پزشکی کرمان به همت انجمن نشریات خانه مطبوعات دانشگاه به صورت مجازی و با حضور 50 نفر از دانشجویان فعال این حوزه برگزار شد. در این نشست 2 ساعته فاطمه زینلی کرمانی، دبیر خانه مطبوعات و عضو کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه ضمن معرفی سایت خانه نشریات، از اهمیت بارگزاری نشریات در این سامانه و رتبه بندی کمی و کیفی آن ها گفت و به بررسی شیوه امتیاز دهی کمی نشریات پرداخت.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تعامل بین فعالین نشریات دانشگاه در زمینه های مختلف (طراحی، نویسندگی، گویندگی) و استفاده از پتانسیل های درون دانشگاهی جهت برگزاری کارگاه ها عنوان کرد یکی از دلایل تشکیل بانک فعالین نشریات همین مسئله بوده و همه ما باید در کنار هم و دست در دست هم برای ارتقا کیفیت نشریات دانشگاه تلاش کنیم و خود را برای حضور پرقدرت و با صلابت در جشنواره های کشوری آماده کنیم.

به دنبال موافقت حداکثری و مطرح شدن عنوان کارگاه های مورد نیازتوسط دانشجویان؛ برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و جشنواره های داخلی و منطقه ای در دستور کار آینده انجمن قرار گرفت و مصوب شد که این نشست ها حداقل ماهی دو بار از سوی انجمن نشریات خانه مطبوعات برگزار شود.

در این نشست متین زندیه، دانشجوی پرستاری زرند به نمایندگی از دانشجویان این دانشکده ضمن ابراز امیدواری از برگزاری این نشست، گلایه های این دانشجویان را مبنی بر دور افتادن از امکانات شهر کرمان مطرح کرده و خواستار برگزاری کارگاه های طراحی شد.

در ادامه این نشست زینلی از ایجاد فضای اختصاصی انتشار هر نشریه در سایت خانه مطبوعات خبر داد و گفت: این بخش از سایت کاملا متعلق به شماست پس با عشق و علاقه خود و آنطور که شایسته است مطالب را با همراهی خانم نجاتی دبیر انجمن نشریات، در آن منتشر کنید. سپس فاطمه اسکندری مدیر مسئول نشریه صوتی رادیو گپ با بیان اینکه قسمت نام و نشان بخش مهم و موثری در سایت است نام و نشان این نشریه را برای حاضرین خواند و بار دیگر بر اهمیت نگارش این قسمت تاکید شد.

دبیر خانه مطبوعات ضمن تشکر ازتمامی نشریاتی که بصورت مداوم با انجمن نشریات در تعامل هستند نبود نام برخی نشریات دانشگاه را در سایت ناشی از عدم ثبت نام نهایی آن ها در سامانه وعدم هماهنگی با انجمن نشریات دانست و گفت مطالب سایت به صورت روزانه بروز خواهد شد و نشریاتی که تا کنون ثبت نام خود را نهایی نکرده اند میتوانند با نجاتی دبیر انجمن نشریات ارتباط بگیرند.

زینلی در انتها با تشکر از افراد حاضر در نشست از برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن نشریات طی روز های آینده خبر داد و خواستار مشارکت حداکثری اعضا در کاندیداتوری و سایر فرایند های این انتخابات شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1460

به "نشست فعالان نشریات دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست فعالان نشریات دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید