نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان کمیته امداد سیروان گشایش یافت

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ظهر دوشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و تعدادی دیگر از مدیران ادارات و سازمان های شهرستان سیروان، نمایشگاه توانمندی های مددجویان کارآفرین مورد حمایت کمیته امداد سیروان گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان کمیته امداد سیروان گشایش یافت

نورخدا شیرمحمدی رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان در این آیین گفت: در این نمایشگاه محصولات و تولیدات تعدادی از کارآفرینان این شهرستان که با حمایت های کمیته امداد صاحب شغل شده اند در قالب 12 غرفه در معرض دید علاقه مندان قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه مشاغل ایجادشده توسط این نهاد از تنوع و گوناگونی خاص برخوردار هستند گفت: متناسب بامهارت و تخصص متقاضیان و در هر زمینه های که متقاضیان مهارت لازم را داشته باشند برای آن ها شغل ایجاد می گردد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سیروان ارائه آموزش های فنی و مهارتی به مددجویان و متقاضیان جویای کار را یکی از برنامه های این نهاد مطرح نمود و گفت: سال جاری در این زمینه تعداد 322 نفر آموزش های مهارت شغلی را فراگرفته و در این زمینه نیز 62 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 590 طرح اشتغال زایی که توسط کمیته امداد شهرستان سیروان در سال های اخیر راه اندازی شده اند با نظارت این نهاد در حال فعالیت هستند.

شیرمحمدی اضافه کرد: در این نمایشگاه که تا انتها دهه فجر فعالیت خواهد داشت، کارآفرینان حاضر در نمایشگاه، تولیدات خود را شامل تخته وایت برد، صنایع دستی محلی، مواد خوراکی، کیف و صنایع چرمی، گیاهان خوراکی و موارد دیگر در معرض فروش گذاشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 240

به "نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان کمیته امداد سیروان گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه توانمندی های کارآفرینان کمیته امداد سیروان گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید