هشدار خودروسازان انگلیس در خصوص برگزیت بدون توافق تجاری

به گزارش تور تایلند ارزان، خودروسازان اروپا با هم یک صدا شده تا در خصوص میلیاردها یورو خسارت ناشی از برگزیت بدون توافق تجاری، هشدار دهند. آنها می گویند توقف فراوری، تنها به انگلیس 50 هزار پوند در دقیقه خسارت می رساند.

هشدار خودروسازان انگلیس در خصوص برگزیت بدون توافق تجاری

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، یک ماه قبل از این که انگلیس اتحادیه اروپا را ترک کند، خودروسازان اروپایی با هم یک صدا شده تا در خصوص میلیاردها یورو خسارت ناشی از برگزیت بدون توافق تجاری، هشدار دهند. آنها می گویند توقف فراوری، تنها به انگلیس 50 هزار پوند در دقیقه خسارت می رساند.

انگلستان قرار است در 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج گردد، اما تاجران و شرکت های اروپایی هر روز از عدم پیشرفت نخست وزیر بوریس جانسون، در به دست آوردن یک توافق تجاری جایگزین با اتحادیه اروپا، بیشتر نگران می شوند. توافق تجاری قبلی که توسط نخست وزیر قبلی انگلیس، ترسا می، به دست آمده بود، 3 بار توسط مجلس انگلیس رد شد.

انجمن خودروسازان اروپا، انجمن قطعه سازان خودروی اروپا و 17 گروه خودروساز با ملیت های مختلف، در خصوص تاثیر منفی برگزیت بدون توافق تجاری، بر صنعت خودروی اروپا که 13.8 میلیون نفر را در استخدام دارد، هشدار دادند. این معالدل 6.1 درصد از کل نیروی کار اروپا است.

در بیانیه روز دوشنبه این گروه آمده است: انتها تجارت بدون مانع، باعث ایجاد اختلال در مدل عملکردی لحظه به لحظه این صنعت خواهد شد. هزینه توقف تنها 1 دقیقه فراوری در انگلستان، برابر با 54700 یورو (50 هزار پوند) می باشد.

این گروه هشدار داد که در صورت به دست نیامدن توافق تجاری بین اتحادیه اروپا و انگلیس، تعرفه هایی که بر واردات دو طرف وضع خواهد شد، 5.7 میلیارد یورو هزینه اضافی به تجارت خودرو اعمال خواهد نمود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 472

به "هشدار خودروسازان انگلیس در خصوص برگزیت بدون توافق تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار خودروسازان انگلیس در خصوص برگزیت بدون توافق تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید