تور ارزان برزیل: همیلتون در مسابقات فرمول یک برزیل، یاد آیرتون سنا را زنده کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، شب گذشته در مرحله نوزدهم از مسابقات فرمول یک فصل جاری، لوئیس همیلتون راننده پرآوازه تیم مرسدس پیروز شد در یک نمایش خیره کننده برنده گرندپری برزیل گردد.

تور ارزان برزیل: همیلتون در مسابقات فرمول یک برزیل، یاد آیرتون سنا را زنده کرد

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

گرندپری برزیل در پیست اینترلاگوس با یک شگفتی در ابتدای مسابقه آغاز شد و با یک شعبده واقعی به انتها رسید. درحالی که والتری بوتاس راننده فنلاندی مرسدس از جایگاه اول مسابقه را آغاز می کرد، لوئیس همیلتون به دلایل فنی و خطا در بالچه عقب، مجبور شد مسابقه را از رده پانزدهم آغاز کند و شاید این ناامیدکننده ترین ماجرا برای او بود. همیلتون در همان آغاز رقابت گفت: مسابقه هنوز تمام نشده و پیشگویی او با پیروزی تماشایی در گرندپری سائوپائولو به حقیقت پیوست.

همیلتون بعد از اشتباه روز آدینه خود، مسابقه را از جایگاه پانزدهم آغاز کرد و در ادامه با سبقت های استادانه و پی در پی به سمت صدر ماشین ها جلو آمد. در ابتدای مسابقه خیلی زود خودش را از رقبای میانه پیش انداخت و در دورهای انتهای با یک سبقت عالی بر رقیب اصلی خود مکس ورشتاپن غلبه کرد تا در برزیل به عنوان اول دست یابد و فاصله خود را با صدر جدول کلی راننده ها کاهش دهد.

رانندگی تهاجمی همیلتون در سائو پائولو بسیاری را به یاد آیرتون سنا راننده فقید برزیلی انداخت. پس از دریافت پرچم شطرنجی، این ستاره انگلیسی با پرچم برزیل جشن قهرمانی گرفت و با همین حرکت، به یک باره فاتح قلب های مردم برزیل در اینترلاگوس شد. طرفداران به اوج هیجان رسیدند و با فریادهای سِنا…سِنا همیلتون را تشویق کردند.

او در انتها و درحالی که خودش را در پرچم برزیل پیچیده بود، گفت: چه مسابقه ای! متشکرم از مردم برزیل. حمایتی که این آخر هفته دیدم باورنکردنی بود. من به این عشق و علاقه طرفداران برزیلی افتخار می کنم. وقتی مکس را دنبال می کردم و به این فکر کردم که باید بتوانم به او برسم و از مکس سبقت بگیرم. بعد یاد فریادهای سنای طرفداران برزیلی افتادم. در ذهنم آمد ویدئوهایی از او دیدم که وقتی برنده شد، پرچم برزیل را روی دوش گرفت. من می دانم که برزیلی ها چقدر پرشور هستند، بنابراین باید این کار را می کردم، زیرا همواره در اینجا استقبال خوبی از من می گردد.

در شرایطی که 3 مسابقهبه انتها فصل باقی مانده است، ستاره انگلیسی فزونی مکس ورشتاپن هلندی را در مسابقات قهرمانی جهانی رانندگان به تنها 14 امتیاز کاهش داد، در مسابقات جهانی تیمی نیز مرسدس بنز که برای هشتمین قهرمانی متوالی خود کوشش می نماید، اکنون 11 امتیاز از ردبول جلوتر است.

اطلاع از قیمت خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2242

به "تور ارزان برزیل: همیلتون در مسابقات فرمول یک برزیل، یاد آیرتون سنا را زنده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان برزیل: همیلتون در مسابقات فرمول یک برزیل، یاد آیرتون سنا را زنده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید