واعظ آشتیانی: به سعادتمند توصیه کردم مدیرعامل استقلال نشود

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: در فوتبال ایران هیأت مدیره هیچ نقشی در انتخاب مدیرعامل ندارد و مستقیماً وزارت ورزش این انتخاب ها را انجام می دهد.

واعظ آشتیانی: به سعادتمند توصیه کردم مدیرعامل استقلال نشود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امیررضا واعظ آشتیانی در مورد شرایط حاکم بر مدیریت فوتبال ایران گفت: کسانی که این انتخاب ها را انجام می دهند باید جوابگو باشند که چگونه و با چه استدلال هایی این انتخاب ها را انجام می دهند. یکبار باید در مراجع قانونی مورد مؤاخذه قرار گیرند که چگونه این افراد را انتخاب می نمایند و اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر هیچ و قت انتخاب های رفاقتی و قبیله ای صورت نمی گیرد، شایسته سالاری صورت می گیرد. نه تنها در ورزش، در بخش های دیگر جامعه مسئولانی ناکارآمد را می بینیم، این در شرایطی است که این افراد ناکارآمد حمایت می شوند.

واعظ آشتیانی در گفت و گو با رادیو جوان در مورد مدیریت سعادتمند در استقلال مطرح نمود: امیدوارم بتواند به این تیم یاری کند. قبل از منصوب شدنش من توصیه کردم که به این سِمت وارد نگردد، اما بعد از انتخاب ش دوباره این توصیه را انجام دادم که شما با شناخت و تحقیق آمده ای و باید جوابگوی عملکرد خود باشی.

وی اضافه کرد: وقتی انتخاب ها درست نباشد، و منصوب نماینده مورد مؤاخذه قرار نمی گیرد، مدیران انتخاب شده، زمستان سال بعد را نخواهند دید. در فوتبال ایران هیأت مدیره هیچ نقشی در انتخاب مدیرعامل ندارد و مستقیماً وزارت ورزش این انتخاب ها را انجام می دهد و هیأت مدیره فقط می گوید چشم. در انتخاب هیأت مدیره در واحدهای تجاری هم این مسائل وجود دارد.

وی در مورد هیأت مدیره زمان مدیریتش در استقلال گفت: بنده هم مصداق همان موضوع هستم و فرقی ندارد.

مدیرعامل پیشین استقلال در مورد جوابگو نبودن سعادتمند و مسائل اقتصادی این باشگاه توضیح داد: بنده در هر مسئولیتی قرار داشتم، شفافیت و جوابگویی را دستورکار خود قرار دادم و این لازمه یک مدیر است. چه بسا این کار را نکنیم، برای آن سازمان مشکل ایجاد می گردد. وقتی منابع اقتصادی وجود نداشته باشد، پدر علم اقتصاد هم باشد نمی تواند کاری انجام دهد.

وی در مورد مالکیت باشگاه استقلال و کمپ ناصر حجازی تأکید کرد: وقتی وزارت ورزش، سازمان زمین شهری سکوت نموده است و جوابگو نیستند، اگر این سازمان ها پاسخ بدهند همه چیز روشن می گردد. مصوبه مجلس شورای اسلامی است که زمین هایی که کاربری ورزشی دارد، با هماهنگی سازمان زمین شهری می توانند به افراد حقیقی و حقوقی خصوصی اجاره داده گردد تا اعیانی بتوانند سرمایه گذاری نمایند. این زمین به نام استقلال نخواهد شد، و ابنیه و آنچه که ساخته است، به نام استقلال خواهد شد و کسانی که این سرمایه گذاری ها را نموده اند واقف هستند که زمین به نام آنها نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1092

به "واعظ آشتیانی: به سعادتمند توصیه کردم مدیرعامل استقلال نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظ آشتیانی: به سعادتمند توصیه کردم مدیرعامل استقلال نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید