کانادا ورود هواپیماهای مسافربری از انگلیس را ممنوع نمود

به گزارش تور تایلند ارزان، کانادا در پی شیوع گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس ورود هواپیماهای مسافربری از این کشور را به مدت 72 ساعت ممنوع نمود.

کانادا ورود هواپیماهای مسافربری از انگلیس را ممنوع نمود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به نقل از رویترز، وزارت بهداشت کانادا بامداد دوشنبه گفت که این ممنوعیت شامل هواپیماهای باربری یا فرود اضطراری هواپیماها نمی گردد.

شناسایی گونه جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری، بیشتر کشورهای اروپایی را بر آن داشت تا در اقدام نخست، برای جلوگیری از گسترش این ویروس، سفرها از انگلیس و بالعکس را متوقف نمایند.

هلند، بلژیک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، ایران، کویت، عربستان و ترکیه از جمله کشورهایی هستند که پروازهای ورودی از انگلیس را ممنوع نموده اند.

هم زمان با این تحولات، اصلی ترین فرودگاه لندن امروز به مسافران پروازهای اروپایی گفت که پیش از حرکت به سمت فرودگاه، آخرین وضع پروازها را دنبال نمایند. شرکت هواپیمایی ک ال ام نیز تمام هواپیماهای خود را بدون مسافر از انگلیس خارج کرد. شرکت ریلی یورو استار نیز سفرها بین لندن، بروکسل و آمستردام را به حال تعلیق در آورد.

در پی شناسایی گونه جهش یافته ویروس کرونا در انگلیس، بوریس جانسون نخست وزیر این کشور که از بامداد یکشنبه لندن و تمام مناطق جنوب شرق که در سطح سوم محدودیت های کرونایی قرار دارند، وارد سطح چهارم خواهند شد. این سطح، مشابه شرایط قرنطینه است و افراد باید به غیر از موارد اضطراری در خانه بمانند.

وزیر بهداشت انگلیس نیز گفت که شیوع گونه جهش یافته و جدید ویروس کرونا از کنترل خارج شده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1491

به "کانادا ورود هواپیماهای مسافربری از انگلیس را ممنوع نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا ورود هواپیماهای مسافربری از انگلیس را ممنوع نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید