کرملین نشست سه جانبه را تایید نکرد: بررسی می کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، فارس نوشت:سخنگوی کاخ کرملین ابراز امیدواری کرد که خطر درگیری مستقیم میان روسیه و ترکیه در سوریه کاهش یابد.

کرملین نشست سه جانبه را تایید نکرد: بررسی می کنیم

سخنگوی کاخ کرملین با بیان احتمال برگزاری نشست سه جانبه میان روسای جمهور روسیه، ایران و ترکیه اعلام کرد که برگزاری این نشست در حال بررسی است و مذاکرات برای مشخص زمان آن در جریان است.

روز سه شنبه کاظم جلالی سفیر ایران در مسکو در دیدار با کنستانتین کاساچف رئیس شورای روابط خارجی فدراسیون روسیه گفته بود که حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پیشنهاد داده است که نشست بعدی در چارچوب مذاکرات آستانه در تهران برگزار شود.

دیمیتری پسکوف در بخش دیگری از سخنان خود اتهامات ترکیه و سازمان ملل در زمینه حمله هواپیماهای جنگی روسیه به غیرنظامیان در ادلب را قویا رد کرد.

وی با اشاره به اینکه تماسهای میان ارتش ترکیه و روسیه در سوریه همچنان پابرجاست تاکید کرد که مسکو امیدوار به کالهش خطر درگیری مستقیم میان روسیه و ترکیه در سوریه است.

به دنبال تجاوزات ارتش ترکیه در منطقه ادلب علیه نیروهای ارتش سوریه که در حال جنگ با تروریستها در این منطقه است تنشها میان آنکارا و مسکو در سوریه افزایش یافته است.

دولت ترکیه امروز سه شنبه ادعای تازه ای درباره عملیات نظامی این کشور در ادلب و میزان تلفات و خسارات ارتش سوریه مطرح کرده است.

بنا بر گزارش شبکه تی آرتی، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که یک جنگنده سوری و چندین تانک و خودروی زرهی نیروهای سوری را منهدم کرده است و شماری از نیروهای سوری را کشته است.

خبرگزاری رسمی سوریه ساقط شدن جنگنده L-39 این کشور در ادلب را تایید کرده است اما درباره دیگر ادعاهای ترکیه هنوز دمشق رسما چیزی اعلام نکرده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 967

به "کرملین نشست سه جانبه را تایید نکرد: بررسی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین نشست سه جانبه را تایید نکرد: بررسی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید