یوونتوس شاهکار کرد، فوتبال جزیی از وجود ایتالیایی هاست

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: کاپیتان پیشین یوونتوس قهرمانی بیانکونری ها در سری A ایتالیا را مورد تمجید قرار داد.

یوونتوس شاهکار کرد، فوتبال جزیی از وجود ایتالیایی هاست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو دل پیرو، مهاجم 38 ساله تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا قهرمانی بیانکونری ها در سری A ایتالیا را مورد تمجید قرار داد. کاپیتان پیشین تیم فوتبال یوونتوس گفت: از استرالیا نتایج هم تیمی های سابقم در یوونتوس را دنبال می کردم. از اینکه بیانکونری ها قهرمانی را از آن خود کردند خیلی خوشحالم. آنها شاهکار کردند و باید گفت که فوق العاده بودند.

وی در ادامه اضافه نمود: بلیت دیداری که قرار بود جشن قهرمانی یوونتوس در آن برگزار گردد را نتوانستم پیدا کنم. برای تهیه بلیت نیز با مسئولان باشگاه تماس گرفتم اما گوشی های آنها خاموش بود!

دل پیرو در مورد عدم پیروزیت بانوی پیر در رقابت های اروپایی گفت: نمی دانم یوونتوس چه کمبودی دارد که نمی تواند در رقابت های اروپایی همچون رقابت های باشگاهی ایتالیا پیروز باشد. برای پیروزیت در رقابتی همچون لیگ قهرمانان اروپا احتیاج به بازیکنان بزرگ یا تشکیلات خیلی خاصی نیست. برای پی بردن به این موضوع تنها ضروری است که به عملکرد تیم بورسیا دورتموند نگاه بیندازید که تنها یک دقیقه با حذف شدن فاصله داشت.

وی همچنین توضیح داد: فوتبال جزیی از وجود ایتالیایی هاست. امیدوارم در آینده دل پیرو و توتی جدیدی را در فوتبال این کشور ببینم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 449

به "یوونتوس شاهکار کرد، فوتبال جزیی از وجود ایتالیایی هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس شاهکار کرد، فوتبال جزیی از وجود ایتالیایی هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید