اعطای تسهیلات برای جذب دانشجویان در مقاطع مختلف رشته فلسفه

به گزارش تور تایلند ارزان، در سومین جلسه گروه تخصصی فلسفه دفتر مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد مطرح شد که تسهیلات برای جذب دانشجویان در مقاطع مختلف رشته فلسفه دانشگاه آزاد اعطا گردد.

اعطای تسهیلات برای جذب دانشجویان در مقاطع مختلف رشته فلسفه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا بدون ایلتس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد قمی، سرپرست دفتر مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم عقلی و الهیات و استادان این حوزه در این جلسه ضمن ارائه اطلاعات مربوط به اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته فلسفه در دانشگاه آزاد اسلامی، بر لزوم شرایط سنجی رشته ها، تألیف کتاب، راه اندازی مجله و توانمندسازی استادان تأکید کرد.

آنالیز و برداشتن موانع در زمینه اعطاء پژوهانه و گرنت پژوهشی به اعضای هیأت علمی با هدف جذب بیشتر دانشجویان در مقطع دکتری، مکاتبه برای جذب دانشجویان رشته های هنر در گرایش فلسفه هنر در مقطع دکتری، تمهیدات لازم برای اعطای تسهیلات اقتصادی برای جذب بیشتر دانشجویان در مقاطع مختلف رشته های فلسفه و ساماندهی دروس رشته های فلسفه از جمله راهکارهایی بود که از سوی اعضای گروه مطرح شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 915

به "اعطای تسهیلات برای جذب دانشجویان در مقاطع مختلف رشته فلسفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات برای جذب دانشجویان در مقاطع مختلف رشته فلسفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید