تور ارزان چین: امیرعبداللهیان: توافق 25 ساله ایران و چین شروع شد

به گزارش تور تایلند ارزان، وزیر امور خارجه در سرانجام ملاقات های تفصیلی با وزیر خارجه چین گفت: در این سفر توافق کردیم که دو طرف اجرایی شدن و آغاز عملیاتی شدن توافق همکاری های راهبردی و جامع 25 ساله دو کشور را اعلام کنیم.

تور ارزان چین: امیرعبداللهیان: توافق 25 ساله ایران و چین شروع شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در ادامه اضافه نمود: ما همزمان با تبادل نظر ها در چین مقدماتی را فراهم نموده بودیم که بتوانیم امروز را روز آغاز اجرای توافق جامع همکاری های راهبردی دو کشور اعلام کنیم.

وی ادامه داد: از جمله دیگر موارد در دستور کار؛ برای عملیاتی کردن قرارداد 25 ساله و موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی حامل پیغام کتبی جناب اقای دکتر رئیسی، رییس جمهور محترم به جناب آقای شی رئیس جمهور چین بودیم.

وزیر خارجه بعلاوه گفت: در موضوع مذاکرات وین برای لغو تحریم ها تبادل نظر های مفصلی داشتیم. نماینده چین در وین در کنار نماینده روسیه نقش مثبتی را در حمایت از حقوق هسته ای ایران و در حمایت از لغو تحریم ها دنبال می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2114

به "تور ارزان چین: امیرعبداللهیان: توافق 25 ساله ایران و چین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: امیرعبداللهیان: توافق 25 ساله ایران و چین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید