بازگشایی درهای موزه لوور فرانسه

به گزارش تور تایلند ارزان، با گسترش ویروس کرونا از سیزدهم مارس درهای موزه لوور فرانسه بسته شد. پس ا زگذشت چند ماه امروز این موزه فعالیت دوباره خود را شروع کرد. پربازدیدترین موزه دنیا در طول چهار ماه تعطیلی با 40 میلیون یورو خسارت روبرو شده است.

بازگشایی درهای موزه لوور فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

با این که با بازگشایی این موزه، بازدید از اغلب آثار محبوب همچون تابلو نقاشی مشهور مونالیزا و مجموعه آثار تاریخی امکان پذیر است اما دسترسی به بعضی از سالن های این موزه که رعایت فاصله اجتماعی با مشکلاتی همراه خواهد همچنان مقدور نیست.

با وجود علامت های یادآوری رعایت فاصله که بر کف سالن تابلو نقاشی مونالیزا نصب شده است، دیگر خبری ازدحام جمعیت برای سلفی دریافت نخواهد بود.

حدود 70 درصد از 9.6 میلیون بازدیدنماینده لوور در سال گذشته را گردشگران خارجی تشکیل دادند و با توجه به اینکه محدودیت های سفری در بعضی از کشورها همچنان باقی است، مدیر این موزه کاهش شدید شمار بازدیدنمایندگان را پیش بینی می نماید.

فرانس نوشت24، به همین دلیل مسئولان موزه امیدوارند کمبود بازدیدنمایندگان خارجی را با جذب بیشتر بازدیدنمایندگان فرانسوی جبران نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1243

به "بازگشایی درهای موزه لوور فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی درهای موزه لوور فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید