بلژیک نیز مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا را شکست خورده دانست

به گزارش تور تایلند ارزان، نخست وزیر بلژیک نیز از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی فاصله گرفت و مذاکرات در این باره را شکست خورده ارزیابی کرد.

بلژیک نیز مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا را شکست خورده دانست

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه آلمانی میتل دویچه سایتونگ، کشور بلژیک نیز از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی که انتقادهای زیادی به آم وارد است فاصله گرفته و نخست وزیر بلژیک در این باره گفت: یک توافق البته وقتی می تواند اشتغال و رشد ایجاد کند که متعادل باشد. اما آنچه که روی میز قرار گرفته است به نظر این گونه نمی آید. شاید احتیاج باشد ما مذاکرات در این باره را دوباره از سر گیریم. حالا بخصوص مبارزات انتخاباتی در آمریکا وجود دارد.

چندی پیش نیز زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم و وزیر اقتصاد آلمان و همچنین رئیس جمهور فرانسه مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد با آمریکا را عملا شکست خورده ارزیابی کردند.

این در حالی است که صدر اعظم آلمان، آمریکا و کمیسیون اروپایی چنین ارزیابی نداشته و می خواهند همچنان به مذاکرات در این باره ادامه دهند.

آمریکا و اتحادیه اروپا حدود سه سال است که درباره قرارداد تجارت آزاد با هم مذاکره می نمایند. این در حالی است که حامیان مصرف نمایندگان و اتحادیه های مختلف نگرانند که استانداردهای اروپایی با این قرارداد تجارت آزاد قربانی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 903

به "بلژیک نیز مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا را شکست خورده دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلژیک نیز مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا را شکست خورده دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید