تعطیلی فعالیت های عمرانی حریم راه ها، فعالیت دستفروشان ممنوع است

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی رحمتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از تمهیدات ویژه اندشیده شده برای ایام نوروز اطلاع داد و اضافه نمود: به منظور استقبال شایسته از مسافران، زیبا سازی و بهسازی جاده ها در دستور کار بوده و از ظرفیت بیلبوردها جهت اطلاع رسانی استفاده خواهد شد.

تعطیلی فعالیت های عمرانی حریم راه ها، فعالیت دستفروشان ممنوع است

وی اضافه نمود: مطابق شیوه نامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت های اداره کل جهت استقبال از مسافران شروع شده و نظارت ویژه بر نمازخانه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی انجام می گردد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل با بیان اینکه طرح ستاد نوروزی از 25 اسفند ماه امسال تا 17 فروردین ماه سال آینده خواهد بود، اضافه نمود: در بخش حمل و نقل داخلی مسافر از 12 اسفند ماه پیش فروش اینترنتی بلیط شروع شده و همزمان ایام و مسیرهای پرتردد شناسایی می گردد.

عضو شورای اداری استان اردبیل به ضرورت اطلاع رسانی سرویس های VIP اشاره نمود و اضافه نمود: نظارت و بازرسی در مورد رعایت قیمت بلیط ها و فعالیت شرکت های مسافربری لحظه به لحظه در حال اجرا است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان اردبیل با بیان اینکه صدور مجوز سرویس دربستی اتوبوس در این ایام خاص به اداره کل واگذار شده است، ادامه داد: به کارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط نیز ممنوع است و بر سطح خدمات نظارت جامع داریم؛ همچنین در این مدت از فعالیت دست فروشان در حریم راه ها ممانعت خواهد شد.

رحمتی خواهان رسیدگی به فعالیت دفاتر و ثبت اطلاعات مدیران فنی شد و اضافه نمود: بازرسی از مساجد و نمازخانه های بین راهی نیز هم در گشت های اختصاصی اداره کل و هم توسط گشت های مشترک با سایر ادارات شروع شده است.

افزایش آموزش ها منجر به کاهش تصادفات می گردد

عضو شورای ترافیک استان اردبیل به ضرورت فعالیت مستمر تمامی کارکنان جهت کاهش تصادفات اشاره نمود و اضافه نمود: هر کجا برنامه های آموزشی اجرا شده شاهد کاهش تصادفات بودیم.

رحمتی خواهان حضور رؤسای ادارات در صحنه تصادفات رانندگی شد و یادآور شد: در بیشتر مواقع تصادفات مربوط به وضعیت جاده و نه شرایط نگهداری آن است و ضروری است در مورد کاهش تصادفات تمامی دستگاه ها مشارکت داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه روزانه سه هزار و 300 مسافر به وسیله پایانه مرزی بیله سوار جا به جا می شوند، ادامه داد: در ایام پیک سفر و نوروز این رقم تا هشت هزار مسافر نیز افزایش می یابد.

عضو شورای اداری استان اردبیل در مورد امکانات راهداری در جاده ها اضافه نمود: نه راهدارخانه ثابت و سه راهدارخانه سیار به مسافران و گردشگران خدمات ارائه خواهند کرد.

وی به آماده باش 251 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با 459 نیروی راهدار اشاره نمود و ادامه داد: این تعداد در قالب 120 اکیپ خدمات به مسافران ارائه می نمایند.

مدیر کل راهداری استان از اختصاص مناسب ترین اتوبوس ها به کاروان های راهیان نور اطلاع داد و تاکید نمود: تمهیدات لازم برای کاروان های راهیان نور پیش بینی شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل از بازبینی چراغ ها و روشنایی سطح جاده اطلاع داد و اضافه نمود: راه اندازی کمپ های نوروزی به صورت مشترک با سازمان های امدادی عملیاتی می گردد.

وی اضافه نمود: استفاده از لباس های متحدالشکل راهداری و چیدمان مناسب تجهیزات راهداری به ویژه با استقرار در محورهای کوهستانی مورد تاکید است .

رحمتی به استفاده از تمامی ظرفیت گشت های راهداری اشاره نمود و اضافه نمود: به مانند فصل زمستان خدمات راهداری در ایام تعطیلات نوروزی تداوم خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 262

به "تعطیلی فعالیت های عمرانی حریم راه ها، فعالیت دستفروشان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی فعالیت های عمرانی حریم راه ها، فعالیت دستفروشان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید