تغییر راستا هواپیمای مالزی به سوی تنگه ملکه تکذیب شد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: فرمانده نیروی هوایی مالزی گزارش های منتشر شده در مورد تغییر راستا هواپیمای ناپدید شده این کشور به سوی تنگه ملکه را تکذیب کرد تا معمای ناپدید شدن این هواپیمای مسافربری پیچیده تر از قبل گردد.

تغییر راستا هواپیمای مالزی به سوی تنگه ملکه تکذیب شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، با گذشت 5 روز از کوشش های بین المللی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزی با 239 سرنشین هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت این هواپیما و مسافران آن به دست نیامده است. در حالی که برآورد های مختلفی در مورد علت اصلی ناپدید شدن این هواپیما مطرح شده ولی هنوز هیچ یک از این گزینه ها جدی به نظر نمی رسد.

بر اساس این گزارش در حالی که یک روزنامه مالزی روز گذشته به نقل از فرمانده نیروی هوایی این کشور نوشته بود که هواپیمای ناپدید شده در آخرین لحظات توسط رادارهای ارتش در نزدیکی تنگه ملکه رهگیری شده ولی فرمانده نیروی هوایی مالزی امروز چهارشنبه تاکید نمود، هیچ اظهار نظری در این خصوص از سوی من مطرح نشده است.

در عین حال یک مقام ارشد نیروی هوایی مالزی بار دیگر بر این مساله تاکید نموده است که هواپیمای مسافربری مالزی در آخرین لحظات با تغییر جهت به سوی غرب به سمت تنگه ملکه نزدیک شده است.

تیم عملیات امداد و نجات برای یافتن این هواپیمای مسافربری شامل 40 فروند کشتی 22 فروند هواپیمای نظامی و امدادی از ویتنام، چین، آمریکا، مالزی و فیلیپین است. اندونزی و استرالیا نیز کشتی های خود را برای یاری به این عملیات اعزام نموده اند. هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 491

به "تغییر راستا هواپیمای مالزی به سوی تنگه ملکه تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر راستا هواپیمای مالزی به سوی تنگه ملکه تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید