داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره هنر زنده است معرفی شدند

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران (پانا) - با پیشنهاد محمود کلاری دبیر بخش دیجیتال آرت، ابراهیم حقیقی،کامبیز درم بخش،سیف الله صمدیان و آزاده اخلاقی به عنوان داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره آنلاین هنر زنده است معرفی شدند.

داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره هنر زنده است معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی جشنواره هنر زنده است، با پیشنهاد محمود کلاری دبیر بخش دیجیتال آرت و تأیید شورای سیاست گذاری جشنواره،ابراهیم حقیقی(طراح گرافیک و عکاس(کامبیز درم بخش(کاریکاتوریست و طراح گرافیک(سیف الله صمدیان(عکاس و فیلمساز) آزاده اخلاقی(عکاس و فیلمساز) به عنوان اعضای داوری بخش دیجیتال آرت جشنواره هنر زنده است انتخاب شدند.

این بخش به شکل رقابتی در ده عنوان برگزار می گردد و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار مختلف شرکت نماینده در بخش مسابقه و نگاه نو قرار می گیرند.

فراخوان اولین جشنواره آنلاین هنر زنده است در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست ونهم آذرماه منتشر شد و علاقه مندان جهت شرکت در بخش های مختلف جشنواره آنلاین هنر زنده است می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی https://portal.aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

نخستین دوره جشنواره آنلاین هنر زنده است را مؤسسه فرهنگی هنری برداشت آخر و مجموعه فرهنگی هنری مربع 11 برگزار می نمایند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیررقابتی در شبکه های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 10 لغایت 20 اسفندماه امسال برگزار می گردد

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1569

به "داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره هنر زنده است معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران بخش دیجیتال آرت جشنواره هنر زنده است معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید