دولت چین وزارت فرهنگ و گردشگری راه اندازی می نماید

به گزارش تور تایلند ارزان، دولت چین با هدف افزایش گردشگری و تقویت فرهنگ چینی، وزارت فرهنگ و گردشگری راه اندازی کرد و وزیر سابق فرهنگ، به عنوان وزیر جدید این وزارتخانه انتخاب شد.

دولت چین وزارت فرهنگ و گردشگری راه اندازی می نماید

با تور چین ارزان سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

دولت چین به طور رسمی وزارت فرهنگ و گردشگری را با هدف تقویت فرهنگ کار در چین و همچنین افزایش کارایی، افتتاح کرد. وزیر فرهنگ سابق چین، لوو شنگانگ، وزیر فرهنگ و گردشگری جدید و لی جینزائو به عنوان معاون وزیر انتخاب شدند.

این قسمت به عنوان بخشی از تغییرات نهادی گسترده ایجاد شده و چین این وزارتخانه جدید را راه اندازی نموده است تا بخش فرهنگی را در کشور تقویت کند.

Huang Kunming، عضو کمیته مرکزی دفتر سیاسی حزب کمونیست چین (CPC) و رئیس بخش تبلیغات کمیته مرکزی حزب کمونیست چین، در مراسم افتتاحیه حضور یافت.

وی در نشست روز یکشنبه گفت:

تأسیس وزارت فرهنگ و گردشگری به تقویت حزب کمونیست چین یاری می نماید و به طور کلی باعث تقویت کار فرهنگی و گردشگری خواهد شد. این یک حرکت جدید توسط دولت چین، برای ترویج فرهنگ کشور در نیمکره بین المللی است. هوانگ کونمینگ از وزارت فرهنگ و گردشگری دعوت کرد تا عصر جدید را ایجاد کند، مأموریت های جدیدی را انجام دهد و به فرهنگ چینی بیشتر اعتماد کند. هوانگ همچنین از وزارتخانه خواسته است تا سیاست ها و تصمیمات کمیته مرکزی CPC را درک کند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 598

به "دولت چین وزارت فرهنگ و گردشگری راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت چین وزارت فرهنگ و گردشگری راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید