زارع در تشریح جزئیات نشست عصر کمیسیون تلفیق، زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار اعتبار احتیاج داریم

به گزارش تور تایلند ارزان، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 نفت گفت: وزیر نفت در نشست امروز عصر این کمیسیون مطرح کرد که برای بازسازی و نوسازی زیرساخت های صنعت نفت در کشور به 600 میلیون دلار اعتبار احتیاج داریم.

زارع در تشریح جزئیات نشست عصر کمیسیون تلفیق، زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار اعتبار احتیاج داریم

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در این جلسه بیژن نامدار زنگنه توضیحاتی ارائه کرد و عنوان نمود که ما می توانیم 2 میلیون و 300 هزار بشکه را در سال آینده فراوری کنیم.

وی اضافه کرد: وزیر نفت گفت که ما مثل عربستان نیستیم که با 10 میلیون بشکه در روز کشورش را اداره می نماید بلکه با فراوری 500 هزار بشکه در روز هم می توانیم کشورمان را اداره کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: زنگنه تأکید کرد که فراوری 2 میلیون و 300 هزار بشکه در روز در بودجه سال آینده لحاظ گردد و گفت که ما در سال های 95 و 96 و چند ماه های نخست سال 97 بیش از 2 میلیون و 400 هزار بشکه نفت در روز فراوری می کردیم.

زارع گفت: وزیر نفت همچنین با اشاره به شرایط زیرساخت های صنعت نفت گفت که ما برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت احتیاجمند 600 میلیون دلار اعتبار هستیم که معادل ریالی آن 765 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: البته وزیر نفت اعتبار مورد احتیاج برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت را با دلار 11 هزار تومانی محاسبه کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: در ادامه این جلسه عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون حاضر شد و توضیحاتی را ارائه کرد که او نیز همانند وزیر نفت بر فراوری 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت در روز و لحاظ کردن در بودجه سال آینده تأکید داشت.

زارع گفت: رئیس کل بانک مرکزی گفت که ما در 10 سال گذشته با رشد سرمایه گذاری منفی روبرو بوده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1489

به "زارع در تشریح جزئیات نشست عصر کمیسیون تلفیق، زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار اعتبار احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زارع در تشریح جزئیات نشست عصر کمیسیون تلفیق، زنگنه: برای نوسازی زیرساخت های صنعت نفت به 600 میلیون دلار اعتبار احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید