شهرک مبل به وسعت 100 هکتار در پردیس احداث می شود

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از ایجاد شهرک نمایشگاه مبل به وسعت یک صد هکتار زمین در این شهر شرق استان تهران خبر داد.

شهرک مبل به وسعت 100 هکتار در پردیس احداث می شود

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید مهدی هدایت یکشنبه 15 دی گفت: مصوبه شورای برنامه ریزی استان تهران را برای احداث این شهرک دریافت کرده ایم و پس از دریافت موافقت کمیسیون ماده 5 استان، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه نمود: این اقدام در راستای رونق اقتصادی و اشتغال زایی برای صنف درودگران و مبل سازان و تبدیل شهرستان پردیس به یک قطب صنعتی صورت می گیرد و امیدواریم با مساعدت فرماندار این مصوبه سریع تر اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در زمان حاضر حدود 4 هزار واحد صنفی و صنعتی تولیدی مبل و لوازم چوبی مستقر در شهرستان، تولیدکننده بهترین و باکیفیت ترین محصولات چوبی در داخل و خارج از کشور هستند.

هدایت یادآور شد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار، اراضی شهرک نمایشگاه مبل از سوی شرکت عمران در اختیار صنعتگران قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: طی روزهای گذشته اکیپ های کاری فعال در فازهای جدید مسکن مهر پردیس از 6 به 16 واحد رسیده و برای افزایش آن به 20 اکیپ، طی روزهای آینده برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین گفت در راستای خدمات رسانی مناسب به ساکنان واحدهای مسکن مهر پردیس، دفتر مدیریت پروژه 35 هزار واحدی مسکن مهر در فاز 8 مسکن در اختیار اورژانس شهرستان پردیس قرارگرفته است.

هدایت گفت: با این اقدام، پایگاه موقت اورژانس و درمانگاه از روزهای آینده در محل مدیریت سابق فاز 8 کار خود را آغاز می کند.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به امور درمانی و پزشکی ساکنان فازهای مسکن مهر پردیس گفت: از دانشگاه علوم پزشکی و شهید بهشتی انتظار داریم با استقرار کادر پزشکی مجرب در این محل به ساکنان خدمات رسانی کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 863

به "شهرک مبل به وسعت 100 هکتار در پردیس احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک مبل به وسعت 100 هکتار در پردیس احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید