چند راه ساده برای رسیدن به اهداف ورزشی

به گزارش تور تایلند ارزان، اگر تا به حال ساعت ها را در باشگاه یا در راستا پیاده روی سپری کرده اید و احساس عدم مشاهده نتایج یا رسیدن به اهداف ورزشی خود را تجربه کرده اید، پس می دانید که چقدر می تواند احساس ناامیدی داشته باشد.

چند راه ساده برای رسیدن به اهداف ورزشی

اغلب، زمانی که اهداف تناسب اندام جدیدی را معین می کنیم، متوجه نمی شویم که برای دستیابی به آنها چیزهای بیشتری از تمرینات ورزشی ضروری است. در واقع، چیزهایی مانند خواب کافی و رژیم غذایی نیز نقش مهمی دارند!

بر اساس آخرین مطالعات و تحقیقات، برای برخی راهنمایی ها، در اینجا چند راه ساده برای دستیابی موفقیت آمیز به اهداف ورزشی شخصی شما آورده شده است.

1. اجازه دهید ماهیچه هایتان بهبود یابند

وقتی نوبت به ورزش کردن و دیدن نتایجی که می خواهید می رسد، دادن زمان به عضلات برای ریکاوری بسیار مهم است. پتاسیم یک الکترولیت است که به عملکرد طبیعی عضلات کمک می نماید.

اگر در پی یک منبع آسان و خوشمزه از پتاسیم برای تمرینات خود هستید، آب انار 100% طبیعی یک انتخاب عالی است. در واقع، هر وعده به میزان یک موز میانه پتاسیم دارد!

2. آب انار بنوشید تا به اهداف ورزشی خود کمک کنید

اکسید نیتریک یک ترکیب کمتر شناخته شده است که به طور طبیعی از طریق بدن شما تولید می شود و از عملکرد ماهیچه ها پشتیبانی می نماید. همچنین به تامین مواد مغذی مناسب و اکسیژن مورد نیاز بدن برای ورزش موثر کمک می نماید.

تحقیقات نشان داده است که انواع خاصی از آنتی اکسیدان های موجود در آب انار ممکن است با محافظت از اکسید نیتریک در بدن به حفظ زیست اکسید نیتریک در بدن شما کمک کند که به بدن شما کمک می نماید تا اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز برای ورزش را دریافت کند.

3. آب فراوان بنوشید

نوشیدن آب همیشه برای حمایت از سلامتی شما ضروری است اما نوشیدن آن در زمانی که به طور فعال ورزش می کنید بسیار مهم است. به طور طبیعی، زمانی که دمای بدنتان در حین تمرین بالا می رود، عرق می کنید، به این معنی که آب نیز از دست می دهید.

به گفته Nutrition Journal، این از دست دادن آب می تواند منجر به کاهش استقامت و کاهش عملکرد شود. برای حفظ اهداف ورزشی خود، مطمئن شوید که میزان زیادی آب بنوشید و بدن خود را هیدراته نگه دارید.

4. پروتئین کافی بخورید

نشان داده شده است که تمرینات مقاومتی در عضله سازی موثرتر از تمرینات هوازی یا ورزش ایروبیک است اما مهم است که مطمئن شوید پروتئین کافی در رژیم غذایی خود برای این نوع تمرین دریافت می کنید.

ژورنال تغذیه بیان می کند که برای کسانی که تمرینات قدرتی انجام می دهند، پروتئین بیشتری نسبت به افرادی که بی تحرک هستند، مورد نیاز است زیرا مقادیر کافی پروتئین در رژیم غذایی می تواند به شما در ساخت توده عضلانی و قدرت بیشتر کمک کند.

5. بعد از تمرین خود را با یک میان وعده سالم آماده کنید

آیا تا به حال تمرینی را تمام کرده اید و دچار این احساس شدید که می خواهید براونی بخورید یا سیب زمینی سرخ شده سفارش دهید؟ اگرچه این هوس ها پس از سوزاندن کالری رایج هستند اما مانند غذاهای کامل از اهداف ورزشی و نتایجی که می خواهید پشتیبانی نمی کنند.

مطالعه ای که در مجله Nutrients منتشر شد نشان داد که شرکت کنندگان پس از تمرین، کمتر سیب را به جای براونی انتخاب می کنند و برخی از شرکت کنندگان به احتمال زیاد یک میان وعده را به طور کامل حذف می کنند. این نشان می دهد که داشتن یک میان وعده پس از تمرین برای سلامتی که به راحتی در دسترس باشد یا از قبل آماده شده باشد، به منظور انتخاب آسان تر پس از انتها کار، اهمیت دارد! به این ترتیب می توانید از خوردن براونی صرف نظر کنید.

هنگامی که در پی یک میان وعده ایده آل بعد از تمرین هستید، پروتئین مهم است. پسته منبع خوبی از پروتئین و فیبر با چربی های غیر اشباع و هر 9 اسید آمینه ضروری است. آنها برای تقویت سریع قبل یا بعد از تمرین عالی هستند.

مجله سلامت و تناسب اندام کالج آمریکایی کالج پزشکی ورزشی همچنین به این نکته اشاره می نماید که خوب است پس از تمرین با یک میان وعده کوچک که شامل کربوهیدرات و پروتئین است، سوخت گیری کنید. کارشناسان آنها ماست با انواع توت ها یا اسموتی را توصیه می کنند.

منبع:

eatthis

منبع: هفت گنج
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2176

به "چند راه ساده برای رسیدن به اهداف ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند راه ساده برای رسیدن به اهداف ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید