کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع می نماید

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: وزیر خارجه کانادا امروز دوشنبه تاکید نمود: دولت اتاوا میخواهد تحریم های جدیدی را علیه افراد و شخصیت های روسی اعمال کند.

کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع می نماید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جان برد وزیر خارجه کانادا توضیح داد: کانادا پس از مشورت با متحدان خود تحریم های جدیدی را علیه افراد و شخصیت های روسی اعمال خواهد نمود و به دنبال اعمال تحریم ها علیه کل بخش های مختلف روسیه است.

بر اساس این گزارش وزیر خارجه کانادا گفت: تحریم های جدید علیه روسیه پیش از وقوع حادثه سقوط هواپیمای مسافربری مالزی در نظر گرفته شده بود ولی با وقوع این فاجعه موجب شده تا اتاوا تحریم های گسترده تری را علیه روسیه در نظر بگیرد.

اظهارات وزیر خارجه کانادا در شرایطی است که وزرای خارجه اتحادیه اروپا نیز قصد دارند در نشست فردا سه شنبه خود در بروکسل در مورد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه تصمیم گیری نمایند.

در حالی که بعضی کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله انگلیس خواهان تشدید تحریم های مالی و تجاری علیه روسیه شده اند ولی منابع مطلع دیپلماتیک بر این باورند که در نشست بروکسل تنها در مورد تحریم افراد و شرکت هایی که در نشست هفته گذشته بحث و گفتگو شده توافق حاصل خواهد شد و هیچ تحریم بیشتری علیه روسیه اعمال نمی گردد.

مخالفت بعضی کشورهای اروپایی مانع بزرگی برای دستیابی به اجماع و توافق نهایی در زمینه اعمال تحریم های جدید ارزیابی شده است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا فشار زیادی را بر رهبران اروپایی وارد نموده است تا موضع سرسختانه ای در قبال روسیه اتخاذ نمایند. دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس کوشش زیادی را شروع نموده است تا سایر کشورهای اروپایی را برای اعمال تحریم های جدید علیه روسیه با خود همراه کند.

بعضی منابع مطلع نیز اعلام کردند: رایزنی و مصاحبه در مورد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه تنها در نشست آینده رهبران اروپایی که قرار است 30 اوت برگزار گردد مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.کشورهای اروپایی که روابط مالی و تجاری زیادی با روسیه دارند به شدت نگران تاثیرات منفی تحریم ها علیه روسیه هستند. اتحادیه اروپا بیش از 30 درصد انرژی مورد احتیاج خود را از روسیه تامین می نماید.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 347

به "کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا تحریم های جدیدی علیه روسیه وضع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید