شوینده های بهداشتی گران می گردد؟ ، توضیحات مهم رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی درخواست افزایش قیمت شوینده ها را تکذیب کرد.

شوینده های بهداشتی گران می گردد؟ ، توضیحات مهم رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده

چندی پیش بود که بعضی رسانه ها از درخواست انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی برای افزایش قیمت شوینده ها خبر دادند و اعلام کردند که این درخواست به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و فراوریکنندگان ارسال شده و در انتظار تصمیم نهایی این سازمان است.

بختیار علم بیگی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی با تکذیب درخواست افزایش قیمت ها به خبرنگاران گفت: در ماه های گذشته، فراوریکنندگان محصولات شوینده با مشکلاتی از جمله تورم شدید مالی، افزایش قیمت مواد اولیه و نهاده های فراوری روبرو بودند. حتی در مواردی عرضه محصولات آنها به بازارهای مصرف با زیان دهی همراه بوده اما چنین درخواستی مطرح نشده است.

او ادامه داد: این عدم درخواست با هدف حمایت از مصرف کنندگان انجام شده و تا امروز هیچ اقدامی هم از سوی انجمن برای ارسال مستندات برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان و درخواست افزایش قیمتی برای محصولات شوینده انجام نشده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی بعلاوه درباره تغییرات قیمت محصولات شوینده بیان نمود: در 1402 هیچ افزایش قیمتی در خصوص محصولات شوینده رخ نداده است. هرگونه درخواست اصلاح قیمت این محصولات از سوی انجمن، به وسیله مجاری قانونی صورت می گیرد و اخبار موثق آن به وسیله روابط عمومی انجمن منتشر خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1402 بروزرسانی: 23 خرداد 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2400

به "شوینده های بهداشتی گران می گردد؟ ، توضیحات مهم رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوینده های بهداشتی گران می گردد؟ ، توضیحات مهم رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید